קו SIP עם ניהול תור שיחות
-
-
-
@גימפל1 אמר בקו SIP עם ניהול תור שיחות:
וואהוו.....
תשובה נכונה
עזרת מאוד!אני פשוט לא יודע
מה אני יגיד?
כל היום מתקשרים ילדים או בחורים ומבקשים סדרות של מספרים
אני לא יודע אם ינפנפו אותך או יביאו לך
אם זה כמות קטנה של מספרים תפנה אליי באישי ואני יראה אולי אני יביא לך -
@גימפל1 אמר בקו SIP עם ניהול תור שיחות:
וואהוו.....
תשובה נכונה
עזרת מאוד!אני פשוט לא יודע
מה אני יגיד?
כל היום מתקשרים ילדים או בחורים ומבקשים סדרות של מספרים
אני לא יודע אם ינפנפו אותך או יביאו לך
אם זה כמות קטנה של מספרים תפנה אליי באישי ואני יראה אולי אני יביא לך -
סליחה, לא התכוונתי....
זה בעיה גדולה שכל ילד פותח מערכת ויש לו דרישות,
אולי היו צריכים לבקש ת.ז. לפני קבלת שרות.בכל מקרה תודה רבה!
@גימפל1 אמר בקו SIP עם ניהול תור שיחות:
סליחה, לא התכוונתי....
זה בעיה גדולה שכל ילד פותח מערכת ויש לו דרישות,
אולי היו צריכים לבקש ת.ז. לפני קבלת שרות.בכל מקרה תודה רבה!
מה יעזור ת. ז. ?
אני משיג לך 100 ת. ז. ......
תכלס אתה צריך את המספרים? -
@גימפל1 אמר בקו SIP עם ניהול תור שיחות:
סליחה, לא התכוונתי....
זה בעיה גדולה שכל ילד פותח מערכת ויש לו דרישות,
אולי היו צריכים לבקש ת.ז. לפני קבלת שרות.בכל מקרה תודה רבה!
מה יעזור ת. ז. ?
אני משיג לך 100 ת. ז. ......
תכלס אתה צריך את המספרים? -
@גימפל1 אמר בקו SIP עם ניהול תור שיחות:
למה???
שיבקשו לשלוח צילום ת.ז. נראה לי קצת יותר מסובך!אין עניין
פשוט מנפנפים אותםהרי אפשרי לפתוח מערכת אחת בשבוע
ומי שצריך יותר והוא רציני אז מוצא דרכים יותר טובות מלבקש מהם בטלפון...
כגון ללכת לאחד האנשים שעובדים פה בימות.. .אבל בא נעשה את זה פשוט
@ימות-המשיח
הוא רוצה 10 מספרים אפילו חסומים לקונה הכשרה
תוכל להביא לו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות