בקשת מידע | סמארטפון זול וטוב
-
אני עם ניסיון רב מאוד בנוקיה, אבל אין לי מושג בסמארטפון...
אשמח להמלצה על סמארטפון זול יחסית, אבל שיעבוד טוב ומהר.
מה אתם אומרים למשל על Redmi 14C ?
ומה עם Redmi 13 ?
יש בכלל הבדל משמעותי ביניהם?@יהוצלפח כתב בבקשת מידע | סמארטפון זול וטוב:
יש בכלל הבדל משמעותי ביניהם?
לפי מה שאני רואה דווקא ל-Redmi 13 יש מעבד חזק יותר,מצלמה אחורית רזולוציה גבוהה יותר (108 מ"פ לעומת 50 מ"פ ב-Redmi 14)נשמע הפוך, אז תוודא שלא טעיתי...
ל-Redmi 14C סוללה יותר טובה 5160mAh אבל עם טעינה יותר לאט 18W בהשוואה ל-Redmi 13 5000mAh עם טעינה מהירה של 33W שזה לא מיד ימהר אבל בסדר.
אבל עזוב את הטעיות שלי, תראה כאן בצורה מסודרת
https://nanoreview.net/ru/phone-compare/xiaomi-redmi-14c-vs-xiaomi-redmi-13-4g
@יהוצלפח כתב בבקשת מידע | סמארטפון זול וטוב:
אשמח להמלצה על סמארטפון זול יחסית, אבל שיעבוד טוב ומהר
באופן כללי אני מאוד מאוד מרוצה מהSAMSUNG הזולים, יחס תמורה-מחיר ממש טוב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות