בעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק 😭
-
@למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:לא הסתדת?
אוקי, אני לא מסתדר
לא כזה הבנתי איפה לשים את הROM

לא נעים לי להטריח אותך על נגן של 200₪ שהחרבתי אותו בעצמי...
-
@עומר את התוכנה השנייה
WWR ושם תבחר את הROM.תפתח את תוכנת WWR תכניס את קובץ הROM ששוקל הכי הרבה
-
@למה-באתי

זה טוף?@למה-באתי תקשיב אנחנו יכולים לעבור לצ'ט / מייל / אחר?
omer.baluboo@gmail.com
תודה! -
@עומר תלחץ על הריבוע בצד ימין.
תבחר את הROM
ואז תלחץ על האופציה השלישית תבחר דגם מעבד ואז תתקדם לפי המדריך. -
@עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:@למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:תלחץ על הריבוע בצד ימין.
select file?
יע
-
שלום מתמחים.
נגן M400, עם רוט. שיניתי טקסט בקובץ system\build.prop (בהנחיית ההייליגער Chat GPT) ומאז המכשיר לא עולה.
הוא נדלק אך נשאר על המסך ANDROID...
יש לי ROM שלו, אך לא הצלחתי לתקשר עם המכשיר לא בSP Flash Tool ולא בADB ואפילו לא עם הלינוקס המוצלח הזה.עריכה: מציין כי אני לא מצליח גם לכבות את המכשיר.. הוא מייד נדלק חזרה ונתקע על "ANDROID"
עזרתכם תוערך מאוד

עומר. -
@עומר כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:@למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:תלחץ על הריבוע בצד ימין.
select file?
יע
-
@אלוף-תימן הגירסה לm400 לא לוקח אחריות https://drive.google.com/file/d/1d29XGSeCp79OHtmNu4A3VMaQzZAoIZdG/view?usp=drive_link
-
-
שלום מתמחים.
נגן M400, עם רוט. שיניתי טקסט בקובץ system\build.prop (בהנחיית ההייליגער Chat GPT) ומאז המכשיר לא עולה.
הוא נדלק אך נשאר על המסך ANDROID...
יש לי ROM שלו, אך לא הצלחתי לתקשר עם המכשיר לא בSP Flash Tool ולא בADB ואפילו לא עם הלינוקס המוצלח הזה.עריכה: מציין כי אני לא מצליח גם לכבות את המכשיר.. הוא מייד נדלק חזרה ונתקע על "ANDROID"
עזרתכם תוערך מאוד

עומר. -
-
@אלוף-תימן כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:סתדרת אם הגירסה שלי ?

מחכה שהוד מלכותם יאשרו לי -
@למה-באתי כתב בבעיה | שיניתי משהו בsystem והמכשיר לא נדלק
:האופציה השלישית.
ואז תבחר 6753להשתמש בגרסה שלו יהיה לי קל יותר מלעשות לבד עם הROM שלי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


