בעיה | נגן אנדוראיד M36 עם רוט אנדוראיד 13 - איך מסירים וויפי?
-
את הוויפי עצמו. מהסטטוס בר. ומההגדרות. @למה-באתי
-
את הוויפי עצמו. מהסטטוס בר. ומההגדרות. @למה-באתי
-
@יש-עניין כתב בבעיה | נגן אנדוראיד M36 עם רוט אנדוראיד 13 - איך מסירים וויפי?:
@חייל-של-מה-מ https://s.click.aliexpress.com/e/_ollKzmr
סליחה על הסטיה אבל תפתח תקישור זה בהנחה אדירה אולי תרצה להזמין עוד אחדגם סטיה מהנושא????
וגם קישורי שותפים???? -
@יש-עניין כתב בבעיה | נגן אנדוראיד M36 עם רוט אנדוראיד 13 - איך מסירים וויפי?:
@חייל-של-מה-מ https://s.click.aliexpress.com/e/_ollKzmr
סליחה על הסטיה אבל תפתח תקישור זה בהנחה אדירה אולי תרצה להזמין עוד אחדגם סטיה מהנושא????
וגם קישורי שותפים???? -
@יש-עניין כתב בבעיה | נגן אנדוראיד M36 עם רוט אנדוראיד 13 - איך מסירים וויפי?:
@חייל-של-מה-מ https://s.click.aliexpress.com/e/_ollKzmr
סליחה על הסטיה אבל תפתח תקישור זה בהנחה אדירה אולי תרצה להזמין עוד אחדגם סטיה מהנושא????
וגם קישורי שותפים????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
