בירור | מה עדיף 5*5 או I TOP?
-
מעוניין לקנות מכשיר סלולרי איכותי
מה עדיף I TOP או 5*5?
ושאלה נוספת האם הם אמורים לעלות אותו דבר, או שהסוכן פלאפונים שמשווק לי דוקא את הI TOP מרוויח עליו סכום יותר גדול?@לא-משנה תעשה סקר... (תחפש בסרגל צור סקר).
-
מעוניין לקנות מכשיר סלולרי איכותי
מה עדיף I TOP או 5*5?
ושאלה נוספת האם הם אמורים לעלות אותו דבר, או שהסוכן פלאפונים שמשווק לי דוקא את הI TOP מרוויח עליו סכום יותר גדול? -
@אלי-ויל מה אתה מתכווין? שאני אשאל גמ"ח פלאפונים מה הם יודעים מניסיונם?
אתה מכיר כזה גמ"ח? (שמחזיק פלאפונים של 400 ש"ח)@לא-משנה
כוונתו של@אלי-ויל (בכוונה לא תויג) היא שתשאל מהם לשימוש כמה ימים ולא אותם
כמו"כ ה5X5 הוא יותר גדול מ4X4 (אין לי אותו. ראיתי פעם)
ובP100 של I TOP אין פנס וע"פ מה שאמרו הבלוטוס שלו גרוע (אין לי את המכשיר) -
מעוניין לקנות מכשיר סלולרי איכותי
מה עדיף I TOP או 5*5?
ושאלה נוספת האם הם אמורים לעלות אותו דבר, או שהסוכן פלאפונים שמשווק לי דוקא את הI TOP מרוויח עליו סכום יותר גדול?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות