בקשת מידע | איך לגרום למערכת מולטימדיה להידלק מחדש בכל פעם שמפעילים את הרכב
-
תגובה: בקשת מידע | מערכת שהזמנתי מאלי אקספרס ליונדאי טוסון 2008 - לוקח זמן להפעלת המערכת בכל הנעה מחדש
יש לי מערכת מולטימדיה וכשאני מגדיר אפלוק או כל אפליקצייה שצריכה להידלק בהפעלה היא לא נדלקת כשמדליקים את הרכב, אבל אם אני עושה הפעלה מחדש היא כן נדלקת, מישהו יכול להסביר לי איך אני גורם ל"תקלה" שהייתה אצל ההוא בקישור לקרות גם אצלי (שידלק כל פעם מחדש ולא כאילו יצא ממצב שינה) -
תגובה: בקשת מידע | מערכת שהזמנתי מאלי אקספרס ליונדאי טוסון 2008 - לוקח זמן להפעלת המערכת בכל הנעה מחדש
יש לי מערכת מולטימדיה וכשאני מגדיר אפלוק או כל אפליקצייה שצריכה להידלק בהפעלה היא לא נדלקת כשמדליקים את הרכב, אבל אם אני עושה הפעלה מחדש היא כן נדלקת, מישהו יכול להסביר לי איך אני גורם ל"תקלה" שהייתה אצל ההוא בקישור לקרות גם אצלי (שידלק כל פעם מחדש ולא כאילו יצא ממצב שינה)@elhanan כתב בבקשת מידע | איך לגרום למערכת מולטימדיה להידלק מחדש בכל פעם שמפעילים את הרכב:
תגובה: בקשת מידע | מערכת שהזמנתי מאלי אקספרס ליונדאי טוסון 2008 - לוקח זמן להפעלת המערכת בכל הנעה מחדש
יש לי מערכת מולטימדיה וכשאני מגדיר אפלוק או כל אפליקצייה שצריכה להידלק בהפעלה היא לא נדלקת כשמדליקים את הרכב, אבל אם אני עושה הפעלה מחדש היא כן נדלקת, מישהו יכול להסביר לי איך אני גורם ל"תקלה" שהייתה אצל ההוא בקישור לקרות גם אצלי (שידלק כל פעם מחדש ולא כאילו יצא ממצב שינה)תעלה צילו"מ ממסך הגדרות רכב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות