שיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!
-
@משחזר-מידע
אני מתכוון ספציפית לעשות השוואה בין 3 כוננים
1] HHD הכי זול שיש [בחנות מוכרת וגדולה בארץ]
2] SSD PS8 לנובו של טרה
3] דיסק אונקי של טרה סאן דיסק -
הדיסקאונקי של סאנדיסק , במה מדובר?
-
הדיסקאונקי של סאנדיסק , במה מדובר?
@משה-ברוך-00
הבאתי לעיעל קישור,
אגב, ההזמנה נסגרת מחר בצהריים! -
@משה-ברוך-00
הבאתי לעיעל קישור,
אגב, ההזמנה נסגרת מחר בצהריים!@אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
@משה-ברוך-00
הבאתי לעיעל קישור,
אגב, ההזמנה נסגרת מחר בצהריים!יש דיסק פנימי NVME 1/2 TB?
[חשוב לי פנימי כי אני שם א זה בתוך קופסא מאוד מהירה, דגם שלא הצלחתי להשיג בארץ].
תודה רבה -
@אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
@משה-ברוך-00
הבאתי לעיעל קישור,
אגב, ההזמנה נסגרת מחר בצהריים!יש דיסק פנימי NVME 1/2 TB?
[חשוב לי פנימי כי אני שם א זה בתוך קופסא מאוד מהירה, דגם שלא הצלחתי להשיג בארץ].
תודה רבה -
@DANIEL-4
לא אכפת לי לשאול את הסוכן/החנות שנזמין גם על זה,
למרות שבד"כ ההנחה מתמקדת בדברים שמזמינים מהם כמות גדולה. -
@אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
@DANIEL-4
לא אכפת לי לשאול את הסוכן/החנות שנזמין גם על זה,
למרות שבד"כ ההנחה מתמקדת בדברים שמזמינים מהם כמות גדולה.דר"א - בדקת מול KSP?
-
@אלף-שין כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
@משה-ברוך-00
הבאתי לעיעל קישור,
אגב, ההזמנה נסגרת מחר בצהריים!יש דיסק פנימי NVME 1/2 TB?
[חשוב לי פנימי כי אני שם א זה בתוך קופסא מאוד מהירה, דגם שלא הצלחתי להשיג בארץ].
תודה רבה -
@נמס_בגשם כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
תהיה גם נקודת חלוקה בבני ברק?
אתה רוצה לפתוח?
-
@אלף-שין מה זה אומר לפתוח? אם זה עוד רלוונטי אני יכול רק בימי שני, בשאר הימים אני מחוץ לעיר.
-
@shisha
כעיקרון ההרשמה נסגרה,
אך עד שאקבל תשובות מהחברות שביקשתי הצעת מחיר תוכל לשלוח למייל הייעודי
0556781863A@GMAIL.COM
ותכתוב איזה סוג אתה מעונין.[@שליו תוכל לכתוב לשם, הצ'אט חסום לי].
-
ובאוירה פורימית
אולי כדאי להציע למשנת יוסף להשיג כמות בזול ולמכור בנקודות החלוקה הארציות -
@אמיר
אדרבה, רק הם מוכרים מכל הבא ליד ואנחנו צריכים משהוא מוכר שאנחנו בחרנו מתוך כלל האפשרויות בשוק. -
ובאוירה פורימית
אולי כדאי להציע למשנת יוסף להשיג כמות בזול ולמכור בנקודות החלוקה הארציות@אמיר כתב בשיתוף | נפתחה הזמנה מרוכזת של כונני איחסון!:
ובאוירה פורימית
אולי כדאי להציע למשנת יוסף להשיג כמות בזול ולמכור בנקודות החלוקה הארציותרק לא זה.....
אני לא יודע למה לכולם ברור שהם כאלו זולים - בכל מיני השואות הרבה מהמוצרים שלהם אפשר להשיג יותר בזול, [בסל ודאי שהם קלאס-זול אבל לא יותר] ואם תחשב הוצאות אז הם הכי יקרים בשוק.יש בע"ה גורם שאמור להיכנס בהם בגדול בעוד תקופה - ומדובר במקרה בגוף שאני מכיר מקרוב - ואני יכול לומר דבר אחד מידיעה - אם הוא יחליט סופית שהוא נכנס עד הסוף [עדןו לא הוחלט אם למכור הכל או דברים מסויימים ואכמ"ל] נראה הוזלה משמעותית, ובלי עליה איטית עד שזה יגיע למחיר השוק.....
עריכה: שעה אחרי שכתבתי את הפוסט הזה נכנסתי לחנות (יש לציין שנחשבת זולה - אבל עדיין יש להם שכירות שטח במרכז מסחרי גדול וכו וכו וכו') ואותה מוצר שאני רגיל לקנות במשנת היה שם ב18% פחות!!
[וזה כשמשנת זה בלי מע"מ ולהם עם מע"מ..........].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
