בקשת מידע | סינכרון בין אקסל לגליון שיטס -בדרייב
-
אשמח למידע בנושא איך אפשר לסנכרן ולקבל נתונים באקסל מגליון שיטס.
הרעיון היא בעיקר איך אפשר לבנות מערכת מיזוג דואר אוטומטי שאת הנתונים יקח תמיד מגיליון שיטס. -
ציון לשבח שאתה רושם למה צריך את הסנכרון זה עלול לחסוך לך עבודה.
אין צורך באקסל למיזוג דואר.
אפשר לשלם (סכום נמוך של כמה שקלים) על תוסף בכרום שעושה את העבודה על גוגל שיטס.
או שניתן להשתמש ב make.com ליצור אוטומציה שמושך נתונים מגוגל שיטס ושולח מייל.
תלוי בצרכים, יש יתרונות לכאן ולכאן.ולגבי שאלתך אפשר לסנכרן ככה:
נותנים גישת שיתוף לגוגל שיטס.
ואז מחליפים את סוף הקישור עם הטקסט הזה export?format=xlsxלדוגמא:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1234789AGHIK874/export?format=xlsxאח"כ כנס לאקסל ל"נתונים" "מהרשת" ותדביק את הקישור וזהו.


-
ציון לשבח שאתה רושם למה צריך את הסנכרון זה עלול לחסוך לך עבודה.
אין צורך באקסל למיזוג דואר.
אפשר לשלם (סכום נמוך של כמה שקלים) על תוסף בכרום שעושה את העבודה על גוגל שיטס.
או שניתן להשתמש ב make.com ליצור אוטומציה שמושך נתונים מגוגל שיטס ושולח מייל.
תלוי בצרכים, יש יתרונות לכאן ולכאן.ולגבי שאלתך אפשר לסנכרן ככה:
נותנים גישת שיתוף לגוגל שיטס.
ואז מחליפים את סוף הקישור עם הטקסט הזה export?format=xlsxלדוגמא:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1234789AGHIK874/export?format=xlsxאח"כ כנס לאקסל ל"נתונים" "מהרשת" ותדביק את הקישור וזהו.


-
@Whenever אלוף, תודה רבה עזרת גם לי מאוד
האם יש אפשרות הפוכה שהשיטס יתעדכן מהאקסל או שכל זמן שהמחשב שלי לא שרת אין אליו אפשרות גישה (אין לי בעיה שהסינכרון יתבצע רק בזמן שהדפדפן פתוח על השיטס)@אופיר123 כתב בבקשת מידע | סינכרון בין אקסל לגליון שיטס -בדרייב:
@Whenever אלוף, תודה רבה עזרת גם לי מאוד
האם יש אפשרות הפוכה שהשיטס יתעדכן מהאקסל או שכל זמן שהמחשב שלי לא שרת אין אליו אפשרות גישה (אין לי בעיה שהסינכרון יתבצע רק בזמן שהדפדפן פתוח על השיטס)בשמחה!
צריך עיון, אולי
דרך אגב, אם שומרים קובץ אקסל בתוך תיקייה של גוגל דרייב בסייר קבצים ניתן לפתוח אותו גם באקסל דרך סייר הקבצים וגם בשיטס בדפדפן וככה לנהל קובץ אחד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות