בקשה | מנהל MT פרוץ
-
יש אוליי למישהו את האפליקציה הזו פרוצה
יש לי משהו כנראה מהפורום אבל הבעיה
שלא ניתן לערוך קבצי xml
אני לא זוכר מי תרגם אותה אולי
@עם-ישראל-חיי -
יש אוליי למישהו את האפליקציה הזו פרוצה
יש לי משהו כנראה מהפורום אבל הבעיה
שלא ניתן לערוך קבצי xml
אני לא זוכר מי תרגם אותה אולי
@עם-ישראל-חיי@בן-ציון
@שניאור-שמח העלה בעבר -
יש אוליי למישהו את האפליקציה הזו פרוצה
יש לי משהו כנראה מהפורום אבל הבעיה
שלא ניתן לערוך קבצי xml
אני לא זוכר מי תרגם אותה אולי
@עם-ישראל-חיי@בן-ציון יש אפליקציה שפרצו אותה אבל היא מתאימה רק עד לאנדרואיד נמוך יחסית אני חושב עד 7 או 8 וגם לא בכל הטלפונים
אני לא מוצא אותה עכשיו -
@בן-ציון יש אפליקציה שפרצו אותה אבל היא מתאימה רק עד לאנדרואיד נמוך יחסית אני חושב עד 7 או 8 וגם לא בכל הטלפונים
אני לא מוצא אותה עכשיו@zalmensmok אני משתמש עם של שניאור שמח לאנדרואיד 11
-
@בן-ציון
@שניאור-שמח העלה בעבר -
-
@נחמן-פלח כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@שניאור-שמח העלה בעבר
מתורגם לא את הפריצה
המתורגם חייב להיות פרוץ, אין אפשרות לתרגם את הרגיל
-
@נחמן-פלח כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@שניאור-שמח העלה בעבר
מתורגם לא את הפריצה
המתורגם חייב להיות פרוץ, אין אפשרות לתרגם את הרגיל
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@נחמן-פלח כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | מנהל MT פרוץ:
@שניאור-שמח העלה בעבר
מתורגם לא את הפריצה
המתורגם חייב להיות פרוץ, אין אפשרות לתרגם את הרגיל
נכון אבל @אפרים-ד העלה את הפרוץ ו @שניאור-שמח תירגם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות