דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי

בירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
28 פוסטים 8 כותבים 1.3k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י י. הלוי

    יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
    כגון צ'אט gpt. ועוד ..
    יש דרך להתגבר על זה?
    כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
    תודה
    @פקז
    @משה-144

    ש מנותק
    ש מנותק
    שייקספיר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שייקספיר
    #15

    @י-הלוי

    @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

    יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
    כגון צ'אט gpt. ועוד ..
    יש דרך להתגבר על זה?
    כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
    תודה
    @פקז
    @משה-144

    אשמח אם תשתף אם הסתדרת.
    נתקלתי באותה הבעיה בדיוק. תודה רבה!

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י י. הלוי

      יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
      כגון צ'אט gpt. ועוד ..
      יש דרך להתגבר על זה?
      כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
      תודה
      @פקז
      @משה-144

      אזולאיא מנותק
      אזולאיא מנותק
      אזולאי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @ י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

      יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
      כגון צ'אט gpt. ועוד ..
      יש דרך להתגבר על זה?
      כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
      תודה

      אני חושב ש @TripleU עובד על זה עכשיו,

      @TripleU , אתה עובד על אפליקציית GOOGLE PLAY או על אפליקציית GOOGLE CHROME?

      TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אזולאיא אזולאי

        @ י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

        יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
        כגון צ'אט gpt. ועוד ..
        יש דרך להתגבר על זה?
        כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
        תודה

        אני חושב ש @TripleU עובד על זה עכשיו,

        @TripleU , אתה עובד על אפליקציית GOOGLE PLAY או על אפליקציית GOOGLE CHROME?

        TripleUT מנותק
        TripleUT מנותק
        TripleU
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
        #17

        @אזולאי
        שניהם לא. אבל יש לי חנות גוגל שלא עובד. בתשלום.

        www.tripleu.org

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שייקספיר

          @י-הלוי

          @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

          יש אפליקציות שלא עובדות לי כיוון ש Google play מושבת אצלי עם adb
          כגון צ'אט gpt. ועוד ..
          יש דרך להתגבר על זה?
          כמובן שירותי גוגל עובדים אצלי רגיל.
          תודה
          @פקז
          @משה-144

          אשמח אם תשתף אם הסתדרת.
          נתקלתי באותה הבעיה בדיוק. תודה רבה!

          י מנותק
          י מנותק
          י. הלוי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @שייקספיר לצערי לא הסתדרתי
          @TripleU איך ניתן ליצור איתך קשר לרכישת האפליקציה שלך?
          והאם זה יפריע בעתיד להתקין גוגל פליי שעובד על מנת לעדכן או להתקין אפליקציות נוספות

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י י. הלוי

            @שייקספיר לצערי לא הסתדרתי
            @TripleU איך ניתן ליצור איתך קשר לרכישת האפליקציה שלך?
            והאם זה יפריע בעתיד להתקין גוגל פליי שעובד על מנת לעדכן או להתקין אפליקציות נוספות

            ש מנותק
            ש מנותק
            שייקספיר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

            @שייקספיר לצערי לא הסתדרתי
            @TripleU איך ניתן ליצור איתך קשר לרכישת האפליקציה שלך?
            והאם זה יפריע בעתיד להתקין גוגל פליי שעובד על מנת לעדכן או להתקין אפליקציות נוספות

            לא בדיוק הבנתי מה הפתרון של @TripleU ?

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שייקספיר

              @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

              @שייקספיר לצערי לא הסתדרתי
              @TripleU איך ניתן ליצור איתך קשר לרכישת האפליקציה שלך?
              והאם זה יפריע בעתיד להתקין גוגל פליי שעובד על מנת לעדכן או להתקין אפליקציות נוספות

              לא בדיוק הבנתי מה הפתרון של @TripleU ?

              י מנותק
              י מנותק
              י. הלוי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @שייקספיר הבעיה היא שיש אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי. ואיננו רוצים גוגל פליי מבחינה רוחנית
              הוא מצא פיתרון של גוגל פליי שלא עובד כך שנפתרות שתי הבעיות

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י י. הלוי

                @שייקספיר הבעיה היא שיש אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי. ואיננו רוצים גוגל פליי מבחינה רוחנית
                הוא מצא פיתרון של גוגל פליי שלא עובד כך שנפתרות שתי הבעיות

                ש מנותק
                ש מנותק
                שייקספיר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @י-הלוי
                את הבעיה אני בהחלט הבנתי...
                הפתרון נשמע מצויין,
                אשמח ליצור איתך קשר @TripleU

                TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שייקספיר

                  @י-הלוי
                  את הבעיה אני בהחלט הבנתי...
                  הפתרון נשמע מצויין,
                  אשמח ליצור איתך קשר @TripleU

                  TripleUT מנותק
                  TripleUT מנותק
                  TripleU
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @שייקספיר @י-הלוי
                  https://bio.site/tripleu613

                  www.tripleu.org

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • zalmensmokZ zalmensmok

                    @פקז איך עושים את זה עם רוט?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    י. הלוי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. הלוי
                    #23

                    @zalmensmok תוכל לשים את הפקודה

                    adb shell su -c "iptables -A OUTPUT -d 74.125.0.0/16 -j REJECT"
                    
                    

                    זה יחסום את הגישה לרשת לגוגל פליי

                    ש 101100001 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • TripleUT TripleU

                      @אזולאי
                      שניהם לא. אבל יש לי חנות גוגל שלא עובד. בתשלום.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      י. הלוי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @TripleU האם התכוונת ל microG?
                      באמת התקנתי את זה וזה עבד על חלק מהאפלקציות.
                      gpt עדיין אינו עובד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י י. הלוי

                        @zalmensmok תוכל לשים את הפקודה

                        adb shell su -c "iptables -A OUTPUT -d 74.125.0.0/16 -j REJECT"
                        
                        

                        זה יחסום את הגישה לרשת לגוגל פליי

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שייקספיר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #25

                        @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

                        @zalmensmok תוכל לשים את הפקודה

                        adb shell su -c "iptables -A OUTPUT -d 74.125.0.0/16 -j REJECT"
                        
                        

                        זה יחסום את הגישה לרשת לגוגל פליי

                        אתה הצלחת לפתור את הבעיה ככה ?

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש שייקספיר

                          @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

                          @zalmensmok תוכל לשים את הפקודה

                          adb shell su -c "iptables -A OUTPUT -d 74.125.0.0/16 -j REJECT"
                          
                          

                          זה יחסום את הגישה לרשת לגוגל פליי

                          אתה הצלחת לפתור את הבעיה ככה ?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          י. הלוי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #26

                          @שייקספיר זה מיועד למי שיש לו רוט. אני לא רוצה רוט למכשיר ולכן לא השתמשתי בזה
                          אני השתמשתי ב microG

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י י. הלוי

                            @שייקספיר זה מיועד למי שיש לו רוט. אני לא רוצה רוט למכשיר ולכן לא השתמשתי בזה
                            אני השתמשתי ב microG

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שייקספיר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #27

                            @י-הלוי כתב בבירור | אפליקציות שלא עובדות ללא גוגל פליי:

                            @שייקספיר זה מיועד למי שיש לו רוט. אני לא רוצה רוט למכשיר ולכן לא השתמשתי בזה
                            אני השתמשתי ב microG

                            גם לי אין רוט.
                            מה זה ה- microG המדובר ?
                            ואיך הוא בדיוק פותר את הבעיה של האפליקציות שקורסות??

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י י. הלוי

                              @zalmensmok תוכל לשים את הפקודה

                              adb shell su -c "iptables -A OUTPUT -d 74.125.0.0/16 -j REJECT"
                              
                              

                              זה יחסום את הגישה לרשת לגוגל פליי

                              101100001 מנותק
                              101100001 מנותק
                              10110000
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #28

                              @י-הלוי לא יעבוד אא''כ ידוע לך שהip קבוע

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר