בקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?
-
שלום לכולם, הבינה המלאכותי של גרוק יצאה לדרך.. והיא מטורפת במהירות שלה... היא גם עובדת בנטפרי
רק שהדרך תקשור איתה ממש לא נח מבחינת פלטפורמה.
מישהו מכיר דרך נוחה יותר מכאן: https://groq.com/ -
שלום לכולם, הבינה המלאכותי של גרוק יצאה לדרך.. והיא מטורפת במהירות שלה... היא גם עובדת בנטפרי
רק שהדרך תקשור איתה ממש לא נח מבחינת פלטפורמה.
מישהו מכיר דרך נוחה יותר מכאן: https://groq.com/@מים-אחרונים מה ששלחת זה לא גרוק של מאסק (xAI), זו חברת שבבי AI מהירים והדגמים שיש שם זה דגמים בקוד פתוח
זה גרוק (שחסום בנטפרי): https://grok.com -
@מים-אחרונים מה ששלחת זה לא גרוק של מאסק (xAI), זו חברת שבבי AI מהירים והדגמים שיש שם זה דגמים בקוד פתוח
זה גרוק (שחסום בנטפרי): https://grok.com@צדיק-תמים ואוו, וזה מישהו לענין שם או מתחזים?
-
@צדיק-תמים ואוו, וזה מישהו לענין שם או מתחזים?
-
@צדיק-תמים ואוו, וזה מישהו לענין שם או מתחזים?
-
@מים-אחרונים מה מתחזים? groq קיימת שנים לפני שמאסק הקים את xAI
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?:
@מים-אחרונים מה מתחזים? groq קיימת שנים לפני שמאסק הקים את xAI
וזה בינה מלאכותית לכל דבר?
כי אני שעות מנסה ללמוד על ה APIשלהם אם אפשר להשתמש בו בגוגל צ'אט
חשבתי לבנות לי אפליציה איתם....אבל אם זה לא הם, לא יודע עם APIש לX עבוד לי בנטפרי
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?:
@מים-אחרונים מה מתחזים? groq קיימת שנים לפני שמאסק הקים את xAI
וזה בינה מלאכותית לכל דבר?
כי אני שעות מנסה ללמוד על ה APIשלהם אם אפשר להשתמש בו בגוגל צ'אט
חשבתי לבנות לי אפליציה איתם....אבל אם זה לא הם, לא יודע עם APIש לX עבוד לי בנטפרי
@מים-אחרונים כתב בבקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?:
חשבתי לבנות לי אפליציה איתם...
איך אתה בונה אפליקציות לגוגל צ'אט?
-
@מים-אחרונים יש להם מודלים מהירים בטירוף לתמלול וכדומה
-
@א-מ-ד אין להם מודלים מהירים, יש להם שבבים מהירים. הם חברת חומרה, לא תוכנה, הם מפעילים מודלים בקוד פתוח
יש להם גם מתחרים אגב, Le Chat החדש של מיסטראל הצרפתית מופעל על השבבים של Cerebras -
שלום לכולם, הבינה המלאכותי של גרוק יצאה לדרך.. והיא מטורפת במהירות שלה... היא גם עובדת בנטפרי
רק שהדרך תקשור איתה ממש לא נח מבחינת פלטפורמה.
מישהו מכיר דרך נוחה יותר מכאן: https://groq.com/@מים-אחרונים
https://console.groq.com/login@מים-אחרונים כתב בבקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?:
וזה בינה מלאכותית לכל דבר?
כי אני שעות מנסה ללמוד על ה APIשלהם אם אפשר להשתמש בו בגוגל צ'אט
חשבתי לבנות לי אפליציה איתם....אבל אם זה לא הם, לא יודע עם APIש לX עבוד לי בנטפרי
תסתכל בקישור שהבאתי.
@מוטי-מהיר כתב בבקשת מידע | הבינה המלאכותית של X groq מה הדרך הכי נוחה להתכתב?:
יש להם API חינמי?
כנ"ל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות