בקשת מידע | נגן timmkoo
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@שמערל
כן. עכשיו יכולים להתקין אפליקציות אבל אני רוצה להסיר את היכולת לגירסה כשרה...אתה מדבר על האינטרנט?
-
אתה מצליח להתקין כל אפליקציה? או רק דרך סייר הרוט? הצלחת לפתוח התקנות דרך מתקין החבילה הרגיל?
אם כן אני ישמח לזה.. כי מי שאני יתקין לו את זה הוא לא באמת יודע איך פורצים. -
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@למה-באתי
גירסה חדשה. אנדרואיד 5. לא קשור.תוכל לשתף יותר פרטים?
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
איך אני מתקין את זה? דרךSP FLASH TOOL?
איך אני מתקין את זה? דרךSP FLASH TOOL?
-
-
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
@TripleU איך אני יכול להסיר את Wi-Fi ?
תנסה עם קינגו רוט.. עם ניפוי באגים פתוח...
-
@שמערל זה מאוד פשוט.
אם מחיצת הבוט תואמת לכל הגירסאות אז יש לך בגירסא השלישית בוט מותקן עם רוט מושרש ואז צריך רק לצרוב עם sp
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות