באג | באג בתפריט נוקיה 235
-
כל פעם שאני מנסה לסדר את התפריט,
לאחר ניתוק זה חוזר למקום הקודם או שזה מחליף דברים אחרים,
עוד מישהו נתקל בזה, או יודע איך מסדרים את זה? -
נו מישהו יודע או נתקל בכזה דבר
-
נו מישהו יודע או נתקל בכזה דבר
@יהונתן-צדוק בעיה בגרסה, נסה אולי לאפס את המכשיר (כמובן קודם לגבות), אם לא צריך להחליף גרסה
-
@יהונתן-צדוק בעיה בגרסה, נסה אולי לאפס את המכשיר (כמובן קודם לגבות), אם לא צריך להחליף גרסה
-
@kasnik גם אני קניתי בהתחלה ממש
השאלה אם באמת בגרסא אחרת זה יסתדר -
@kasnik גם אני קניתי בהתחלה ממש
השאלה אם באמת בגרסא אחרת זה יסתדר@יהונתן-צדוק יש לי את זה גם וגם בגרסא שלי אין חיזוי טקסט יעני השלמת מילים
-
@יהונתן-צדוק יש לי את זה גם וגם בגרסא שלי אין חיזוי טקסט יעני השלמת מילים
-
@עם-ישראל-חיי תכנס להגדרות ותלחץ על מקש השמאלי העליון ויש שם את האופציה.
@שלוםפ כן רני יודע שקיים אבל זה לא עובד
-
@שלוםפ כן רני יודע שקיים אבל זה לא עובד
@עם-ישראל-חיי תכלס' מה עושים
למישהו יש רעיון או שזה רק להחליף גירסא -
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות