המכשיר לא נדלק :-(
-
@ליבל מצריבה לא ממש יכול לקרות אסון, אלא אם תצליח לערוך MCU ולשבש אותו כך שיהרוס חלקים פיזיים בטלפון.
-
אם אני משחית קובץ תוכנה, הוא יכול להרוס לי קובץ חומרה?
חיוני ממש הפורום הזה. איך לא חשבתי על זה עד היום@ishay אמר בהמכשיר לא נדלק
:אם אני משחית קובץ תוכנה, הוא יכול להרוס לי קובץ חומרה?
חיוני ממש הפורום הזה. איך לא חשבתי על זה עד היוםכן. את אתה עורך את הקובץ MCU בצורה כזו שיזין למשל ערכים גבוהים מידי למעבד, או ידרוש יותר מתח מהסוללה וכד' כן, זה אפשרי שזה יהרוס פיזית את החומרה.
עיין ערך רוקבוקס לנגן סנדיסק ספורט & בוסקילה.
הלכו לו 3 נגנים במהלך הניסויים כתוצאה מנתונים שגויים שהוזנו לספק הכוח...
יש לך תמונה בפרטי על זה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

