בקשה | לינוקס של @משה-144 לצריבת מכשירים
-
הלינוקס הזה https://androidfilehost.com/?fid=11410963190603906743
לא יורד לי אשמח אם מישהו יוכל להעלותו לדרייב\מג'יקוד עם כוכביות
תודה רבה!!
@משה-144 -
-
-
@מיכאלוש כתב בבקשה | לינוקס של @משה-144 לצריבת מכשירים:
@מיכאלוש כתב בבקשה | לינוקס של @משה-144 לצריבת מכשירים:
@פראירי
כבר מעלהhttps://send.magicode.me/send-file/file/cafc76483839090f7db**********bb84b222c6acbb0030433/view
בטוח שזה הלינוקס של @משה-144 ?
זה https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים?_=1739192666969
כי הלינוקס הזה לא עולה לי... -
@מיכאלוש כתב בבקשה | לינוקס של @משה-144 לצריבת מכשירים:
@מיכאלוש כתב בבקשה | לינוקס של @משה-144 לצריבת מכשירים:
@פראירי
כבר מעלהhttps://send.magicode.me/send-file/file/cafc76483839090f7db**********bb84b222c6acbb0030433/view
בטוח שזה הלינוקס של @משה-144 ?
זה https://mitmachim.top/topic/23821/מכשיר-האנדרואיד-לא-נקלט-ב-adb-אודין-sp-flash-tool-ועוד-הסוף-לבעיות-הדרייברים?_=1739192666969
כי הלינוקס הזה לא עולה לי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות