מדריך | השתקת שיחה בלי לנתק
-
מכירים את זה שנכנסתם לבית כנסת ושכחתם להשתיק את הטלפון, ועכשיו מתקשר אליכם מישהו שלא נעים לנתק לו בפרצוף?
בC2 ודומיו היה אפשר ללחוץ על "השתק" והצלצול היה משתתק, אבל השיחה לא התנתקה.
הציק לי הרבה זמן שאין אופציה כזו בQin1s+
טיפ קטן וחמוד, שגיליתי השבוע לגמרי במקרה - לחצתי על המקש הזה במקרה כשחייגו אלי (ואחר כך כמובן וידאתי)...
תלחצו במקש הניווט למטה. זהו. זה ישתיק את השיחה.
פתר לי בעיה שכבר 4 שנים משגעת אותי.
אולי אתם הכרתם, בכל מקרה לא זכור לי שראיתי את זה בשום מקום, וזה כל כך יעיל! -
מכירים את זה שנכנסתם לבית כנסת ושכחתם להשתיק את הטלפון, ועכשיו מתקשר אליכם מישהו שלא נעים לנתק לו בפרצוף?
בC2 ודומיו היה אפשר ללחוץ על "השתק" והצלצול היה משתתק, אבל השיחה לא התנתקה.
הציק לי הרבה זמן שאין אופציה כזו בQin1s+
טיפ קטן וחמוד, שגיליתי השבוע לגמרי במקרה - לחצתי על המקש הזה במקרה כשחייגו אלי (ואחר כך כמובן וידאתי)...
תלחצו במקש הניווט למטה. זהו. זה ישתיק את השיחה.
פתר לי בעיה שכבר 4 שנים משגעת אותי.
אולי אתם הכרתם, בכל מקרה לא זכור לי שראיתי את זה בשום מקום, וזה כל כך יעיל! -
מכירים את זה שנכנסתם לבית כנסת ושכחתם להשתיק את הטלפון, ועכשיו מתקשר אליכם מישהו שלא נעים לנתק לו בפרצוף?
בC2 ודומיו היה אפשר ללחוץ על "השתק" והצלצול היה משתתק, אבל השיחה לא התנתקה.
הציק לי הרבה זמן שאין אופציה כזו בQin1s+
טיפ קטן וחמוד, שגיליתי השבוע לגמרי במקרה - לחצתי על המקש הזה במקרה כשחייגו אלי (ואחר כך כמובן וידאתי)...
תלחצו במקש הניווט למטה. זהו. זה ישתיק את השיחה.
פתר לי בעיה שכבר 4 שנים משגעת אותי.
אולי אתם הכרתם, בכל מקרה לא זכור לי שראיתי את זה בשום מקום, וזה כל כך יעיל!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
