המלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור
-
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@2580 בעיקרון הוא באנגלית.
לא בעיה כרגע
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
אפשר לעשות לו רוט.
אפשר הסבר או קישור למדריך מסודר?
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
אבל לי במכשיר אחד זה דפק את הוויפי.
יש לך מושג למה?
-
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
@2580 בעיקרון הוא באנגלית.
לא בעיה כרגע
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
אפשר לעשות לו רוט.
אפשר הסבר או קישור למדריך מסודר?
@למה-באתי כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
אבל לי במכשיר אחד זה דפק את הוויפי.
יש לך מושג למה?
-
boot.img
בוט מקורי מV29.פתיחת בוטלואדר כרגיל, דרך פסטבוט.
לא לוקח אחריות, וקח בחשבון שזה מכשיר מסובך. -
@מישהו12 כתב בהמלצה | תירגום והכשרת פלאפון cat s22 ✓ שירשור:
לא לוקח אחריות, וקח בחשבון שזה מכשיר מסובך.
אם הכל כרגיל אז מה המסובך?

-
אפשר תמונה של המכשיר?
-
אפשר תמונה של המכשיר?
-
אגב, בgsi ששמת לי אז
1 הוא עושה את המכשיר יותר איטי משמעותית. אם יש לך אחד אחר יותר קל אני אשמח.
2. אין אופציה להשתמש רק במקשי ניוט המובנים. יש רק או מחווה שמתי שאני רוצה לשלוח הודעה הוא מעביר אותי אחורה למרות ששמתי את הרגישות על ההכי נמוכה.
או את המשולש והריבוע שאז זה תופס מקום במסך. -
אגב, בgsi ששמת לי אז
1 הוא עושה את המכשיר יותר איטי משמעותית. אם יש לך אחד אחר יותר קל אני אשמח.
2. אין אופציה להשתמש רק במקשי ניוט המובנים. יש רק או מחווה שמתי שאני רוצה לשלוח הודעה הוא מעביר אותי אחורה למרות ששמתי את הרגישות על ההכי נמוכה.
או את המשולש והריבוע שאז זה תופס מקום במסך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


