בקשה | בקשה | סייר ללא וידאו גם לא בתצוגה
-
-
@מנעמע מדובר בג'לי סטאר (פלאפון)
-
@מנעמע מדובר בג'לי סטאר (פלאפון)
-
@מנעמע לא כי הוא לא חוסם וויפי מהתצוגה,
חוץ מזה איך הוא יעזור לי לעניין הסייר הכשר -
@מנעמע לא כי הוא לא חוסם וויפי מהתצוגה,
חוץ מזה איך הוא יעזור לי לעניין הסייר הכשר@קראנץ-ונילה כתב בבקשה | בקשה | סייר ללא וידאו גם לא בתצוגה:
הסיירת
התכוונת הסייר
לא נורא קורה לכולם:
-
@מנעמע לגבי הסייר או הגירסה?
-
עם הסייר נחכה למחר למומחים כמו @מתושלח-הבבלי
אני מדבר על הגירסא -
עם הסייר נחכה למחר למומחים כמו @מתושלח-הבבלי
אני מדבר על הגירסאפוסט זה נמחק! -
@קראנץ-ונילה כתב בבקשה | בקשה | סייר ללא וידאו גם לא בתצוגה:
אבל זה לא אומר שאני לא צריך גם גירסהלג'לי סטאר בלי קשר לזה
לזה אני מאמין שקידרואיד כן יספיק (כמובן אחרי שתשיג סייר כי אחרי זה קידרואיד לא נותן להתקין)
-
@קראנץ-ונילה כתב בבקשה | בקשה | סייר ללא וידאו גם לא בתצוגה:
אבל זה לא אומר שאני לא צריך גם גירסהלג'לי סטאר בלי קשר לזה
לזה אני מאמין שקידרואיד כן יספיק (כמובן אחרי שתשיג סייר כי אחרי זה קידרואיד לא נותן להתקין)
הקפצה. מישהו יודע על כזה סייר?
-
הקפצה. מישהו יודע על כזה סייר?
@קראנץ-ונילה מה עם הסייר + של יוסף אפליקציות? בדקת? חפש כאן בפורום.
-
@קראנץ-ונילה מה עם הסייר + של יוסף אפליקציות? בדקת? חפש כאן בפורום.
-
@0527175343smb יישר כח, אבל שם אמנם זה לא עובד אבל הסמל קיים, אני מעדיף משהו שאין כלום, פשוט סייר משהו כמו שהיה באנדרואידים הישנים
-
@0527175343smb יישר כח, אבל שם אמנם זה לא עובד אבל הסמל קיים, אני מעדיף משהו שאין כלום, פשוט סייר משהו כמו שהיה באנדרואידים הישנים
@קראנץ-ונילה כפי שאמרתי בנושא שם אין אפשרות כזאת אא"כ מישהו יעלה את הקובץ של השוואו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות