בירור | אימולטור באתרוג
-
@Misha כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
אם אמרו שאפשר להשתמש רק אם יש טלפון בשולחן הוא באתר
אז אמרו...
עיין מה שכתבתי כאן,
הם מבלבלים במוח, וזה הזוי שאימולטור עובד יופי (כולל ווטסאפ... וערוצים!)
אבל לא ניתן להוריד אותו@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
מוזר, שלחתי להם פניה שזה לא אמור להיות חסום
זה לשון התגובה:
האתר ששלחת נבדק בשנית לפי הנחיות וועדת הרבנים שע"י בד"צ בני ברק ונמצא כאינו מתאים למסלולי אתרוג, על כן אין באפשרותנו לפתוח אותו.
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
לך לעמדת מחשבים, תוריד את הקובץ ותתקין
זה הפתרון בשבילך
-
@Misha כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
אם אמרו שאפשר להשתמש רק אם יש טלפון בשולחן הוא באתר
אז אמרו...
עיין מה שכתבתי כאן,
הם מבלבלים במוח, וזה הזוי שאימולטור עובד יופי (כולל ווטסאפ... וערוצים!)
אבל לא ניתן להוריד אותו@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
מוזר, שלחתי להם פניה שזה לא אמור להיות חסום
זה לשון התגובה:
האתר ששלחת נבדק בשנית לפי הנחיות וועדת הרבנים שע"י בד"צ בני ברק ונמצא כאינו מתאים למסלולי אתרוג, על כן אין באפשרותנו לפתוח אותו.
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
לך לעמדת מחשבים, תוריד את הקובץ ותתקין
זה הפתרון בשבילך
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
@Misha כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
אם אמרו שאפשר להשתמש רק אם יש טלפון בשולחן הוא באתר
אז אמרו...
עיין מה שכתבתי כאן,
הם מבלבלים במוח, וזה הזוי שאימולטור עובד יופי (כולל ווטסאפ... וערוצים!)
אבל לא ניתן להוריד אותו@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
מוזר, שלחתי להם פניה שזה לא אמור להיות חסום
זה לשון התגובה:
האתר ששלחת נבדק בשנית לפי הנחיות וועדת הרבנים שע"י בד"צ בני ברק ונמצא כאינו מתאים למסלולי אתרוג, על כן אין באפשרותנו לפתוח אותו.
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
לך לעמדת מחשבים, תוריד את הקובץ ותתקין
זה הפתרון בשבילך
אין לי איך ואפה אם מישהו יעלה לדריב וישלח לי לינק אני אשמח
גם לא יודע אם בחדר מחשבים זה היה פתוח
-
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
@Misha כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
אם אמרו שאפשר להשתמש רק אם יש טלפון בשולחן הוא באתר
אז אמרו...
עיין מה שכתבתי כאן,
הם מבלבלים במוח, וזה הזוי שאימולטור עובד יופי (כולל ווטסאפ... וערוצים!)
אבל לא ניתן להוריד אותו@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
מוזר, שלחתי להם פניה שזה לא אמור להיות חסום
זה לשון התגובה:
האתר ששלחת נבדק בשנית לפי הנחיות וועדת הרבנים שע"י בד"צ בני ברק ונמצא כאינו מתאים למסלולי אתרוג, על כן אין באפשרותנו לפתוח אותו.
@שאול-208 כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
לך לעמדת מחשבים, תוריד את הקובץ ותתקין
זה הפתרון בשבילך
אין לי איך ואפה אם מישהו יעלה לדריב וישלח לי לינק אני אשמח
גם לא יודע אם בחדר מחשבים זה היה פתוח
-
@Misha כתב בבירור | אימולטור באתרוג:
גם לא יודע אם בחדר מחשבים זה היה פתוח
בנט פרי זה פתוח - מנסיון
וכל חדרי המחשבים הם נטפרי -
M Misha סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

