בעיה | סרגל המשימות העליון ב"תמונות" לא עובד.
-
זה

לא עובד לי, כלומר אני לוחץ ולא מגיב, מאז ומעולם, ובכל עדכוני הווינדוס.
מישהו יודע פתרון -
@איש-גמזו
win+r
ms-settings:appsfeatures
חיפוש photos
ללחוץ על ה... ושם אפשרויות מתקדמות
ושם איפוס -
@ejay כתב בבעיה | סרגל המשימות העליון ב"תמונות" לא עובד.:
0
Eמחובר
ejay
השיב לאיש גמזו לפני 6 דקות
נערך לאחרונה על ידי
#2
@איש-גמזועשיתי ככל אשר ציוויתני ולא הועיל בעוונותי.
-
@ejay עשיתי הסרה של התוכנית דרך אפשרויות מתקדמות באפליקציות מותקנות, והתקנתי מחדש. עכשיו משום מה עובדים לי רק חלק מהסמלים בסרגל, ורק כשזה על מסך לא מלא.
ראיתי ששלחת אותי בתיבות "תסיר אותו" להיכן שהוא ולא הבנתי מה עלי לעשות שם, לכן הסרתי בדרך אחרת, אולי לכן הבעיה לא נפתרה? -
@ejay עשיתי הסרה של התוכנית דרך אפשרויות מתקדמות באפליקציות מותקנות, והתקנתי מחדש. עכשיו משום מה עובדים לי רק חלק מהסמלים בסרגל, ורק כשזה על מסך לא מלא.
ראיתי ששלחת אותי בתיבות "תסיר אותו" להיכן שהוא ולא הבנתי מה עלי לעשות שם, לכן הסרתי בדרך אחרת, אולי לכן הבעיה לא נפתרה? -
@ejay עשיתי הסרה של התוכנית דרך אפשרויות מתקדמות באפליקציות מותקנות, והתקנתי מחדש. עכשיו משום מה עובדים לי רק חלק מהסמלים בסרגל, ורק כשזה על מסך לא מלא.
ראיתי ששלחת אותי בתיבות "תסיר אותו" להיכן שהוא ולא הבנתי מה עלי לעשות שם, לכן הסרתי בדרך אחרת, אולי לכן הבעיה לא נפתרה? -
זה

לא עובד לי, כלומר אני לוחץ ולא מגיב, מאז ומעולם, ובכל עדכוני הווינדוס.
מישהו יודע פתרון@איש-גמזו כתב בבעיה | סרגל המשימות העליון ב"תמונות" לא עובד.:
זה

לא עובד לי, כלומר אני לוחץ ולא מגיב, מאז ומעולם, ובכל עדכוני הווינדוס.
מישהו יודע פתרוןבאג מוכר.
לשימושך, אפשר להשתמש בקיצורי דרך: כגון-
CTRL + E - עריכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות