דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. תגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר

תגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
89 פוסטים 16 כותבים 6.1k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אני אני אני
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #76

    @שניאור-שמח @ישראל-142
    אתם מדברים על דברים שונים!
    @ישראל-142
    אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד
    ו @שניאור-שמח
    הסביר איך לעשות אריח מובנה במערכת של סיבוב מסך
    רק זה לא עובד ב F21 PRO כי אין את החיישן

    שניאור שמחש ישראל 142י 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • א אני אני אני

      @שניאור-שמח @ישראל-142
      אתם מדברים על דברים שונים!
      @ישראל-142
      אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד
      ו @שניאור-שמח
      הסביר איך לעשות אריח מובנה במערכת של סיבוב מסך
      רק זה לא עובד ב F21 PRO כי אין את החיישן

      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמחש מחובר
      שניאור שמח
      צוות פיקוח מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
      #77

      @אני-אני-אני כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

      @שניאור-שמח @ישראל-142
      אתם מדברים על דברים שונים!
      @ישראל-142
      אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד
      ו @שניאור-שמח
      הסביר איך לעשות אריח מובנה במערכת של סיבוב מסך
      רק זה לא עובד ב F21 PRO כי אין את החיישן

      אני הבנתי, מה ש @ישראל-142 רצה להסביר זה, איך להוסיף לf21 pro דרך מאקרו דרואייד..

      "אם לא תנסה, איך תדע?"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אני אני אני

        @שניאור-שמח @ישראל-142
        אתם מדברים על דברים שונים!
        @ישראל-142
        אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד
        ו @שניאור-שמח
        הסביר איך לעשות אריח מובנה במערכת של סיבוב מסך
        רק זה לא עובד ב F21 PRO כי אין את החיישן

        ישראל 142י מנותק
        ישראל 142י מנותק
        ישראל 142
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
        #78

        @אני-אני-אני כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

        אתם מדברים על דברים שונים!
        @ישראל-142
        אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד

        נראה לי ש-@שניאור-שמח יודע בדיוק על מה אני דיברתי, דיברתי על הוספת אריח של סיבוב מסך לטלפון f21 פרו, באמצעות אפליקציית מקרו דרויד

        טכנאי מחשבים

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • H מנותק
          H מנותק
          HI BRO
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #79

          תודה אחי עזרת מאוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמשון לוי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמשון לוי
            #80

            יש לי F21 פרו עשיתי הכל טוב מופיע לי בסטטוס הסיבוב מסך אבל אני לוחץ וזה לא עושה שום דבר
            @ישראל-142 איך עשית בF21 פרו

            ישראל 142י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישראל 142י ישראל 142

              @אני-אני-אני כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

              אתם מדברים על דברים שונים!
              @ישראל-142
              אתה יצרת פעולה באמצעות מאקרודראיד שאחרי איפוס זה יורד

              נראה לי ש-@שניאור-שמח יודע בדיוק על מה אני דיברתי, דיברתי על הוספת אריח של סיבוב מסך לטלפון f21 פרו, באמצעות אפליקציית מקרו דרויד

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמשון לוי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #81
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמשון לוי

                יש לי F21 פרו עשיתי הכל טוב מופיע לי בסטטוס הסיבוב מסך אבל אני לוחץ וזה לא עושה שום דבר
                @ישראל-142 איך עשית בF21 פרו

                ישראל 142י מנותק
                ישראל 142י מנותק
                ישראל 142
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל 142
                #82

                @שמשון-לוי כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                יש לי F21 פרו עשיתי הכל טוב מופיע לי בסטטוס הסיבוב מסך אבל אני לוחץ וזה לא עושה שום דבר
                @ישראל-142 איך עשית בF21 פרו

                כתבתי כאן ש...

                יצרתי את זה עם האפליקציה שנקראת MacroDroid,

                איך ניסית לעשות את זה?
                עם MacroDroid או שלא?

                טכנאי מחשבים

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ישראל 142י ישראל 142

                  @שמשון-לוי כתב בתגובות | למדריך "הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                  יש לי F21 פרו עשיתי הכל טוב מופיע לי בסטטוס הסיבוב מסך אבל אני לוחץ וזה לא עושה שום דבר
                  @ישראל-142 איך עשית בF21 פרו

                  כתבתי כאן ש...

                  יצרתי את זה עם האפליקציה שנקראת MacroDroid,

                  איך ניסית לעשות את זה?
                  עם MacroDroid או שלא?

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שמשון לוי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #83

                  @ישראל-142 הסתדרתי עשיתי עם האפליקציה כיביתי והדלקתי ועבד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים פ.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #84

                    @שניאור-שמח
                    ניסיתי עכשיו בפרו F22 והקובץ הראשון נמחק והשני לא עבר, ונראה שנדפק לי כל המכשיר
                    יש לזה פתרון?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים פ.

                      @שניאור-שמח
                      ניסיתי עכשיו בפרו F22 והקובץ הראשון נמחק והשני לא עבר, ונראה שנדפק לי כל המכשיר
                      יש לזה פתרון?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני אני אני
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #85

                      @חיים-פ
                      אם גיבית את מחיצת הסופר תצרוב אותה אם לא תצטרך לערוך את הסופר ולסדר את זה יש מדריכים על כך או לחילופין ללכת למישהו שיצרוב לך גירסא חדשה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים פ.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #86

                        @אני-אני-אני
                        אין לי מושג בזה ולא גיביתי
                        אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]
                        כמה זה עולה בערך?
                        תודה רבה

                        ו@שניאור-שמח
                        כדאי שתעדכן שהפעולה מסוכנת [אולי דוקא בפרו?]

                        שניאור שמחש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים פ.

                          @אני-אני-אני
                          אין לי מושג בזה ולא גיביתי
                          אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]
                          כמה זה עולה בערך?
                          תודה רבה

                          ו@שניאור-שמח
                          כדאי שתעדכן שהפעולה מסוכנת [אולי דוקא בפרו?]

                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמחש מחובר
                          שניאור שמח
                          צוות פיקוח מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #87

                          @חיים-פ כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                          כדאי שתעדכן שהפעולה מסוכנת

                          @שניאור-שמח כתב במדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                          לא לוקח אחריות על כל נזק שנגרם, תמיד כדאי לעשות גיבוי לנתונים ולסופר...

                          @חיים-פ כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                          אולי דוקא בפרו?

                          אני עשיתי את זה בפרו..

                          "אם לא תנסה, איך תדע?"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חיים פ.

                            @אני-אני-אני
                            אין לי מושג בזה ולא גיביתי
                            אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]
                            כמה זה עולה בערך?
                            תודה רבה

                            ו@שניאור-שמח
                            כדאי שתעדכן שהפעולה מסוכנת [אולי דוקא בפרו?]

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #88

                            @חיים-פ כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                            אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]

                            יכול להיות שיש מדריכים יותר פשוטים אבל זה תהליך מורכב
                            https://mitmachim.top/topic/64665/מדריך-פירק-והרכבת-מחיצת-super?_=1706870955180

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אני אני אני

                              @חיים-פ כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                              אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]

                              יכול להיות שיש מדריכים יותר פשוטים אבל זה תהליך מורכב
                              https://mitmachim.top/topic/64665/מדריך-פירק-והרכבת-מחיצת-super?_=1706870955180

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים פ.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #89

                              @אני-אני-אני כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                              @חיים-פ כתב בתגובות למדריך | הוספת סיבוב מסך אוטומטי להגדרות ולסטטוס בר:

                              אתה יכול להפנות אותי למדריך [יש לי סיכוי בלי היכרות?]

                              יכול להיות שיש מדריכים יותר פשוטים אבל זה תהליך מורכב
                              https://mitmachim.top/topic/64665/מדריך-פירק-והרכבת-מחיצת-super?_=1706870955180

                              אני צריך לקבל ממישהו אחר את הסופר? אם כן זה דבר שיתנו לי בחינם?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר