בעיה | המרת אנשי קשר מכרטיס זיכרון לאקסל
-
לא הולך
https://mitmachim.top/topic/59856/מדריך-הכל-על-גיבוי-אנשי-קשר-של-הפלאפון-הכשר-המדריך-המלאניסתי ויצא לי :

-
לא הולך
https://mitmachim.top/topic/59856/מדריך-הכל-על-גיבוי-אנשי-קשר-של-הפלאפון-הכשר-המדריך-המלאניסתי ויצא לי :

@יוסי-שכטר כתב בבעיה | המרת אנשי קשר מכרטיס זיכרון לאקסל:
לא הולך
https://mitmachim.top/topic/59856/מדריך-הכל-על-גיבוי-אנשי-קשר-של-הפלאפון-הכשר-המדריך-המלאניסתי ויצא לי :

תלחץ ותסמן את הכול ואז בין השורות תעשה לחיצה כפולה -
לא הולך
https://mitmachim.top/topic/59856/מדריך-הכל-על-גיבוי-אנשי-קשר-של-הפלאפון-הכשר-המדריך-המלאניסתי ויצא לי :

@יוסי-שכטר תפתח את זה בתוכנת NOTEPAD++ ותמיר את זה לאקסל.
יש על זה מדריך איפשהו בפורום, לחפש לך? -
@יוסי-שכטר כתב בבעיה | המרת אנשי קשר מכרטיס זיכרון לאקסל:
לא הולך
https://mitmachim.top/topic/59856/מדריך-הכל-על-גיבוי-אנשי-קשר-של-הפלאפון-הכשר-המדריך-המלאניסתי ויצא לי :

תלחץ ותסמן את הכול ואז בין השורות תעשה לחיצה כפולה -
@יוסי-שכטר כתב בבעיה | המרת אנשי קשר מכרטיס זיכרון לאקסל:
@FSHLOMO ?????????????????????
לפעמים זה כתוב וזה פשוט מוסתר אז תפתח את זה
-
@יוסי-שכטר כתב בבעיה | המרת אנשי קשר מכרטיס זיכרון לאקסל:
@FSHLOMO ?????????????????????
לפעמים זה כתוב וזה פשוט מוסתר אז תפתח את זה
-
אולי תנסה אם התוכנה שלי
-
אולי תנסה אם התוכנה שלי
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות