שאלה | להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
על הסימן של הבלוטוס מקש ימני . הפוך ללא זמיןזה פה?

-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
על הסימן של הבלוטוס מקש ימני . הפוך ללא זמיןזה פה?

-
@1divid זה אמור להיות מוצג פה אבל זה לא
אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזור@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid זה אמור להיות מוצג פה אבל זה לא
אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזורזזה?[עשיתי הצג קבצים מוסתרים]

-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid זה אמור להיות מוצג פה אבל זה לא
אולי @יוסי-מחשבים יוכל לעזורזזה?[עשיתי הצג קבצים מוסתרים]

-
-
-
@1divid
יש הרבה אני לא יודע על מה בדיוק צריך ללחוץ
נראה לי על מייקרוסופט
אבל עדיף שמישהו יותר מומחה יגיד לך מה לעשות@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
יש הרבה אני לא יודע על מה בדיוק צריך ללחוץ
נראה לי על מייקרוסופט
אבל עדיף שמישהו יותר מומחה יגיד לך מה לעשותכמו מי?
-
@1divid
הגדרות>מערכת>הודעות ופעולות>הוסף או הסר פעולות מהירות -
@1divid
הגדרות>מערכת>הודעות ופעולות>הוסף או הסר פעולות מהירות@מתחיל-מומחה אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
הגדרות>מערכת>הודעות ופעולות>הוסף או הסר פעולות מהירותזה מה שהוא מראה לי ושאני לוחץ על ערוך את הפעולות הוא פותח לי את מרכז הפעולות אם אפשרות של הוסף ובהוסף יש רק את וויפי

-
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
תנסה על השתי שורות של מייקרוסופט להפוך ללא זמין ולהחזיראני לא מוצא אפשרות של לא זמין יש לי הסר התקן
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
תנסה על השתי שורות של מייקרוסופט להפוך ללא זמין ולהחזיראני לא מוצא אפשרות של לא זמין יש לי הסר התקן
-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
תנסה על השתי שורות של מייקרוסופט להפוך ללא זמין ולהחזירגשאני לוחץ קליק ימני ואז מאפיינים זה מה שהוא מראה לי

-
@משה-מזרחי אמר בשאלה להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
תנסה על השתי שורות של מייקרוסופט להפוך ללא זמין ולהחזירגשאני לוחץ קליק ימני ואז מאפיינים זה מה שהוא מראה לי

-
@1divid
זה ההוראות של מייקרוסופט
https://support.microsoft.com/he-il/help/310123/error-codes-in-device-manager-in-windowsתעבור על זה
@משה-מזרחי אמר בשאלה | להחזיר את סמל הבלוטוס במרכז הפעולות:
@1divid
זה ההוראות של מייקרוסופט
https://support.microsoft.com/he-il/help/310123/error-codes-in-device-manager-in-windowsתעבור על זה
תראה לחצתי קליק ימני ואז מאפיינים ואז עדכן זה פתח לי חלון של עדכונים ולחצתי עליו ואז הוא עשה לי הפעל מחדש וזה התוצאה

ממש תודה @משה-מזרחי @מתחיל-מומחה




שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

