שימוש ב RCS הודעות messages google
-
-
@כדתיא כתב בשימוש ב RCS הודעות messages google:
@TripleU
אתה לא מבין כלום ואתה עוד מדריך
@היעלצב כתב בשימוש ב RCS הודעות messages google:
@כדתיא אתה לא מבין כלום
זה לא קשור לנושא הזה
-
@ישראל88 לא כתבת פה, אבל זה נראה שאתה מדבר על חצי טאצ'
אם כן תוכל לומר לי איך נראית השגיאה
יש לי חצי טאצ' עם RCS מופעל לכאורה אולי יש פתרון...
אצלי זה נראה ככה
-
- תתקין:
Google partner setup
Google carrier services - כ"כ האפליקציה גוגל צריך להתקין. אתה יכול להשבית אותו אבל צריך להתקין אותו.
- זה נורמלי שלוקח יום או יומיים עד שאתה מקבל RCS.
- תתקין:
-
@TripleU
תודה רבה!- 4 האפליקציות הנ''ל מותקנות ומעודכנות.
- לא עזר איפוס ומחיקת נתונים שלהן/ התקנה מחדש
- מצ''ב תמונה מהמכשיר בהגדרות כותב שהסטטוס של הגדרות הצא'ט - מחובר
בפועל לא ניתן להתכתב עם אף אחד שיש לו RCS
-
@TripleU
האמת שלאחר חיפוש ברשת הגעתי לאיזה פורום תמיכה כביכול של גוגל
שם ראיתי הרבה מתלוננים על הבעיה הנ''ל (בעיקר מארה''ב)
הבאסה הגדולה היא שכעת גם אפל התחילה להשתמש בפרוטוקול הנ''ל במכשירים שלה, וסמסונג מזמן כך שזה ממש משדרג את האפליקציהscreen-20250204-001810.mp4
בגירסה שיש לי זה כן עובד -
screen-20250204-001810.mp4
בגירסה שיש לי זה כן עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
