בירור | מכס בקניית טאבלט מאלי אקספר, כמה זה יעלה לי?
-
שלום, מישהו יודע אם אני קונה טבלאט ב700 ש''ח באליאקספר, אם אצטרך לשלם מכס, ואם כן כמה? תודה
-
שלום, מישהו יודע אם אני קונה טבלאט ב700 ש''ח באליאקספר, אם אצטרך לשלם מכס, ואם כן כמה? תודה
@menajemmendel מכס לא, מעמ כן
https://www.gov.il/apps/taxes/importTable/ -
@menajemmendel מכס לא, מעמ כן
https://www.gov.il/apps/taxes/importTable/@ידיד תודה, יש לי כמה שאלות:
- יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
- איפה משלמים.?
- מה עושים כדי שיעבור חלק (לשלם וזהו) בלי שיתקע בכל מיני משרדים
-
@ידיד תודה, יש לי כמה שאלות:
- יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
- איפה משלמים.?
- מה עושים כדי שיעבור חלק (לשלם וזהו) בלי שיתקע בכל מיני משרדים
@menajemmendel כתב בבירור | מכס בקניית טאבלט מאלי אקספר, כמה זה יעלה לי?:
@ידיד תודה, יש לי כמה שאלות:
- יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
- איפה משלמים.?
- מה עושים כדי שיעבור חלק (לשלם וזהו) בלי שיתקע בכל מיני משרדים
2 בקישור,
3 משלמים מייד בקישור, הם שולחים את הקישור לפני שהדואר מגיע, הם רואים ששילמת ומשחררים כמו דואר רגיל,
זה לא אמור להיתקע,
צירפתי בקובץ קודם שהם גובים עוד בערך 40 שח על ההתעסקות, -
@menajemmendel כתב בבירור | מכס בקניית טאבלט מאלי אקספר, כמה זה יעלה לי?:
@ידיד תודה, יש לי כמה שאלות:
- יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
- איפה משלמים.?
- מה עושים כדי שיעבור חלק (לשלם וזהו) בלי שיתקע בכל מיני משרדים
2 בקישור,
3 משלמים מייד בקישור, הם שולחים את הקישור לפני שהדואר מגיע, הם רואים ששילמת ומשחררים כמו דואר רגיל,
זה לא אמור להיתקע,
צירפתי בקובץ קודם שהם גובים עוד בערך 40 שח על ההתעסקות,@אברהם-א תודה
-
@ידיד תודה, יש לי כמה שאלות:
- יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
- איפה משלמים.?
- מה עושים כדי שיעבור חלק (לשלם וזהו) בלי שיתקע בכל מיני משרדים
@menajemmendel כתב בבירור | מכס בקניית טאבלט מאלי אקספר, כמה זה יעלה לי?:
יש איזה דרך לחסוך את התשלום?
לא ממש
פעם היה אפשר לבקש מהמוכר שיכתוב סכום אחר אבל לאחרונה גם זה לא עוזר הם ניראה לי מסונכרנים עם אלי אקספרס (ככה שמעתי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
