בקשה | שם חדש לארגון
-
אין יותר מתאים ממקום שכל כולו חסד עצום מאוד מאוד....
אולי יש לכם רעיון של שם חדש...
אני רוצה להקים משהו של לימוד עניני חסד.
כתבתי כבר וב"ה הדפסתי קונטרס ראשון, שמחולק ללימוד 40 יום והתחלתי להפיץ את זה לע"נ אבי זצ"ל שעסק בחסדים עצומים אבל בשקט.
אני מחפש שם לזה.
ואולי יצירת סמל בחינם וכדו...
וכן איך אפשר להפיץ את זה כמה שיותר שאנשים ילמדו בזה.
ברשות הרבים ביתד כבר פירסמתי, אבל איך אני מפרסם בשאר העתונים או בעוד מקומות.
לפני כמה וכמה שנים אמר מרן הגר"ח שמי שלומד עניני חסד הקב"ה עושה עמו חסדים.תודה ענקית לכולם - ולבעלי הפורומם המדהים הזה.
@מחכים אם תרצה אוכל ליצור לך סמל או כריכה בחינם!
-
מוגן נטפרי אשמח אם תוכל ליצור לי סמל לשם
תורת חסד
לימוד עניני חסד
אולי תיצור איתי באישי
תודה רבה רבה -
@מחכים אני לא יכול ליצור איתך צ'אט,
כי אין לך מוניטין.... -
מוגן נטפרי אשמח אם תוכל ליצור לי סמל לשם
תורת חסד
לימוד עניני חסד
אולי תיצור איתי באישי
תודה רבה רבה@מחכים שאני יראה שאתה פה, אני יכתוב את המייל שלי ותכתוב לי מייד שראית,
ואני אמחוק....
או להפך שתכתוב אתה את המייל שלך -
שלחתי,
תבדוק אם קיבלת -
@מחכים אני לא יכול ליצור איתך צ'אט,
כי אין לך מוניטין....פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@דוד-משה-1 מחקתי, על צד זה שאתה צודק,
תמחק את הציטוט...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות