בירור | קיבלתי הודעה מהוט מובייל הנקשר לשימוש בקו טלפון כשר
-
קיבלתי מקודם שיחת טלפון מחברת הוט מובייל בו הם מסבירים לי שאני נמצא בקו כשר המשוייך לועדה וכו' ואין לי אפשרות לגלישה, לסמסים וכו'
ואם אני רוצה להמשיך להיות במסלול הזה לחץ לאישור,
ואם לא, אפשר לבטל את הקו ללא אפשרות חזרה.
מישהו יודע מה זה אומר?
שמישהו לא ילחץ בטעות לביטול ואז הקו יחסם.. -
קיבלתי מקודם שיחת טלפון מחברת הוט מובייל בו הם מסבירים לי שאני נמצא בקו כשר המשוייך לועדה וכו' ואין לי אפשרות לגלישה, לסמסים וכו'
ואם אני רוצה להמשיך להיות במסלול הזה לחץ לאישור,
ואם לא, אפשר לבטל את הקו ללא אפשרות חזרה.
מישהו יודע מה זה אומר?
שמישהו לא ילחץ בטעות לביטול ואז הקו יחסם..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות