עזרה למחשב איטי
-
@chv שחכתי איך אני בודק את הדגם
-
@chv שחכתי איך אני בודק את הדגם
@קול-מיוזיק מידע מערכת
וגם על המחשב עצמו אמור להיות כתוב ברוב המקרים
איזה חברה אתה יודע? -
@chv שחכתי איך אני בודק את הדגם
-
@קול-מיוזיק מידע מערכת
וגם על המחשב עצמו אמור להיות כתוב ברוב המקרים
איזה חברה אתה יודע?@chv אמר בהמחשב זז כמו צב:
מידע מערכת
אבל לא תמיד זה נכון מה שכתוב שם כך לפי מה שאני ראיתי,
(תקן אותי אם אני טועה) -
@chv אמר בהמחשב זז כמו צב:
מידע מערכת
אבל לא תמיד זה נכון מה שכתוב שם כך לפי מה שאני ראיתי,
(תקן אותי אם אני טועה)@חיים-כהן-1 נכון. אבל הרבה פעמים זה נכון
מה איתו @קול-מיוזיק אתה לא יכול להגיד אפילו את החברה של המחשב? -
@chv החברה של המחשב זה דל
-

-
@chv החברה של המחשב זה דל
@קול-מיוזיק יאפ! כתוב עליו פיזית ברוב הפעמים
אם זה דל קבל שירות פרימיום..הנה ההודעה שהעלית רואים את הדגם כמובן אינספירון 3451
-
@חיים-כהן-1 נכון. אבל הרבה פעמים זה נכון
מה איתו @קול-מיוזיק אתה לא יכול להגיד אפילו את החברה של המחשב?@chv אמר בהמחשב זז כמו צב:
נכון. אבל הרבה פעמים זה נכון
לפעמים כתוב ב sku של המערכת את הדגם כך זה אצלי בכל אופן אז @קול-מיוזיק תבדוק גם בזה
-
-
@קול-מיוזיק ש @chv הולך לפנק אותך


-
@קול-מיוזיק יאפ! כתוב עליו פיזית ברוב הפעמים
אם זה דל קבל שירות פרימיום..הנה ההודעה שהעלית רואים את הדגם כמובן אינספירון 3451
-

-
@קול-מיוזיק יש לך במחשב סלוט (חריץ) אחד של ראם. אפשר לשים עד 4 גיגה. DDR3.
-
@chv וכמה זה יעלה
-
@chv וכמה זה יעלה
@קול-מיוזיק אני ממליץלקנות באיביי, קרוסיאל. זה מה שאני תמיד ממליץ...


הם לא יקרים בכלל, חתיכה של 4 גיגה DDR3 יעלה לך הכי הרבה 100 שקל וגם זה מהמקור.
באיביי יש לך כל מיני תסתכל בחיפוש הזה -
וואי לא תכננתי שכל הסיפור הזה יעלה כסף
-
וואי לא תכננתי שכל הסיפור הזה יעלה כסף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
