בקשת מידע | בירור על מצלמה ומיקרופון למחשב נייח!!
-
אני רוצה לקנות מצלמה ומיקרופון למחשב נייח.
משהו באיכות טובה, ומחיר סביר.
רציתי גם לשאול האם איכות 480p זה שווה?
אשמח לשמוע אם מישהו מכיר משהו.
תודה מראש -
@EM308 למה אתה צריך את זה
אם לא לצרכים מוגזמים, אני קניתי בעלי אקספרס מצמה ממש טובה במחיר מאוד זול
אני משתמש בזה כדי להקליט הודעות ולשיחות זום, כרגע אני ממש מרוצה
אם זה רלוונטי נאי אחפש לך את הקישור -
@פרוזי
אני לא צריך למשהו מיוחד, אבל אני רוצה שזה יהיה עם מצלמה איכותית, ואיכות שמע טובה של המיקרופון.
אגב דבר כזה כמו שתיארתי מתחיל במחיר של כמה?@EM308 כתב בבקשת מידע | בירור על מצלמה ומיקרופון למחשב נייח!!:
@פרוזי
אני לא צריך למשהו מיוחד, אבל אני רוצה שזה יהיה עם מצלמה איכותית, ואיכות שמע טובה של המיקרופון.
אגב דבר כזה כמו שתיארתי מתחיל במחיר של כמה?אני ממליץ על זה
יש לי את זה כבר כמה חודשים ואני מרוצה עד הגג
בבקשה -
@EM308 כתב בבקשת מידע | בירור על מצלמה ומיקרופון למחשב נייח!!:
@פרוזי
אני לא צריך למשהו מיוחד, אבל אני רוצה שזה יהיה עם מצלמה איכותית, ואיכות שמע טובה של המיקרופון.
אגב דבר כזה כמו שתיארתי מתחיל במחיר של כמה?אני ממליץ על זה
יש לי את זה כבר כמה חודשים ואני מרוצה עד הגג
בבקשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות