בקשת מידע | מעוניין לשדרג את המחשב
-
שלום לכולם אני מעוניין לשדרג את ה
i7 13700k שלי
רציתי לשאול האם בקרוב אינטל מוציאים מעבדים חדשים ויש למה לחכות ?
או שהם כבר הוציאו וכדאי לשדרג ?@cuai כתב בבקשת מידע | מעוניין לשדרג את המחשב:
שלום לכולם אני מעוניין לשדרג את ה
i7 13700k שלי
רציתי לשאול האם בקרוב אינטל מוציאים מעבדים חדשים ויש למה לחכות ?
או שהם כבר הוציאו וכדאי לשדרג ?זה כבר מיושן
תראה כאן היכן אוחזים כבר
https://ksp.co.il/web/cat/271..31635..39541..61630 -
@cuai כתב בבקשת מידע | מעוניין לשדרג את המחשב:
שלום לכולם אני מעוניין לשדרג את ה
i7 13700k שלי
רציתי לשאול האם בקרוב אינטל מוציאים מעבדים חדשים ויש למה לחכות ?
או שהם כבר הוציאו וכדאי לשדרג ?זה כבר מיושן
תראה כאן היכן אוחזים כבר
https://ksp.co.il/web/cat/271..31635..39541..61630זה נתן לי קישור למחשבים ניידים ?
נייח הוא לא נשאר עדיין יותר חזק מנייד ?מבחינת ביצועים וכו ..
אשמח לפירוט לגבי הקישורבאופן כללי המעבד כן למרות שהוא חדש הוא יצא מלפני שנתיים .
זה דור 13 ...
אבל יש לי זכרונות מהירים של DDR 5 5600
וגם SSD מהירים גם מהדור החדש
שאני מעוניין להחליף כביכול רק את המעבד ולוח האם
וקירור אני חושב שעדיין נשארנו על DD5 בזכרונות .
ואנחנו עדיין עם SSD M2 . -
שלום לכולם אני מעוניין לשדרג את ה
i7 13700k שלי
רציתי לשאול האם בקרוב אינטל מוציאים מעבדים חדשים ויש למה לחכות ?
או שהם כבר הוציאו וכדאי לשדרג ? -
יש מצב שאני אלך על הנייד אבל אני צריך הרד דיסק של 4 טרה בייט נוסף האם אפשר להוסיף למחשב נייד הרד דיסק ?
אבל SSD המהיר M ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
