עזרה למחשב איטי
-

-
והתכנות האלה יפסיקו לעבוד
-
והתכנות האלה יפסיקו לעבוד
-
ואגב למה להתחל לוקח לו הרבה זמן עד שהוא נפתח
-
ואגב למה להתחל לוקח לו הרבה זמן עד שהוא נפתח
@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
ואגב למה להתחל לוקח לו הרבה זמן עד שהוא נפתח
לדעתי תמחק את התוכנה שמדמה את ההתחל של וינדוס 7 ותעבור להתחל של וינדוס 10 זה הרבה יותר נח לטעמי, ואז לא יהיה לך את הבעיה עד שההתחל נדלק, כי הבעיה היא בתוכנה שמדמה את התחל של וינדוס 7 שלוקח לה זמן להידלק.
נ. ב. גם את זה אתה יכול פשוט לבטל באיתחול זה נקרא classic start menu -

זה של ווינדוס 7 -
@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
-
@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
@קול-מיוזיק
@משחזר-מידע אמר בהמחשב זז כמו צב:@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
וכן האם הדיסק SSD
-
@קול-מיוזיק
@משחזר-מידע אמר בהמחשב זז כמו צב:@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
וכן האם הדיסק SSD
@חיים-כהן-1 אמר בהמחשב זז כמו צב:
@קול-מיוזיק
@משחזר-מידע אמר בהמחשב זז כמו צב:@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
וכן האם הדיסק SSD
אולי גם השטח הפנוי בכונן C, לבדוק אם יש לפחות 10 % או 15% פנויים
-
@חיים-כהן-1 אמר בהמחשב זז כמו צב:
@קול-מיוזיק
@משחזר-מידע אמר בהמחשב זז כמו צב:@קול-מיוזיק אמר בהמחשב זז כמו צב:
מישהו יודע למה זה ככה
עוד 2 סיבות שלא הוזכרו כאן
- חום מנוע
- ותקינות הדיסק
וכן האם הדיסק SSD
אולי גם השטח הפנוי בכונן C, לבדוק אם יש לפחות 10 % או 15% פנויים
@ב-מ-ב-ל-יק כן יש
-
@ב-מ-ב-ל-יק כן יש
@קול-מיוזיק סתם ככה מתי שהמחשב לא זז
כנס למנהל המישמות, לשונית ביצועים
ותראה אם אחת מהשלוש - המעבד (CPUׂ) הדיסק או הזכרון , מגיעים למאה אחוז מאמץ שלהם -
המחשב עכשיו עובד יותר טוב יחסית
-
המחשב עכשיו עובד יותר טוב יחסית
@קול-מיוזיק אז תשנה לנפתר
ואם לא תעלה תמונה ממנהל המשימות חלונית ביצועים -

-
@קול-מיוזיק
2GB זיכרון - זה אומר הכל.
תוסיף זכרון ותראה ישועות. -
איך אני מוסיף
-
איך אני מוסיף
-
כמה זה עולה
-
כמה זה עולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
image url)