בקשה | טרוקאלר פרו - יש?
-
איך עושים את זה אם אפשר צילום מסך בבקשה
-
איך עושים את זה אם אפשר צילום מסך בבקשה
-
-
@גיימר-צעיר פעם הבאה תשים קישור עם כוכביות, שלא ייחסם בנטפרי.
או יותר טוב, תביא קישור דרך כאן ככה זה תמיד פתוח בנטפרי -
@גיימר-צעיר פעם הבאה תשים קישור עם כוכביות, שלא ייחסם בנטפרי.
או יותר טוב, תביא קישור דרך כאן ככה זה תמיד פתוח בנטפרי@יום-חדש-מתחיל ההיתי מצביע לך פשוט אין לי מספיק מוניטין
-
@יום-חדש-מתחיל ההיתי מצביע לך פשוט אין לי מספיק מוניטין
@גיימר-צעיר כתב בבקשה | טרוקאלר פרו - יש?:
@יום-חדש-מתחיל ההיתי מצביע לך פשוט אין לי מספיק מוניטין
תכל'ס - תוכל להעלות שוב, באופן שלא יחסם?
-
@גיימר-צעיר כתב בבקשה | טרוקאלר פרו - יש?:
@יום-חדש-מתחיל ההיתי מצביע לך פשוט אין לי מספיק מוניטין
תכל'ס - תוכל להעלות שוב, באופן שלא יחסם?
@י-פל בבקשה (לשלוח בקשת גישה)
https://drive.google.com/file/d/1Dmf76nAAwci_Gfitv_2lh7li-xGYJ0Cn/view?usp=drivesdk
תנסה את זה -
@י-פל בבקשה (לשלוח בקשת גישה)
https://drive.google.com/file/d/1Dmf76nAAwci_Gfitv_2lh7li-xGYJ0Cn/view?usp=drivesdk
תנסה את זה@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | טרוקאלר פרו - יש?:
@י-פל בבקשה (להוריד כוכביות)
https://drive.google.com/file/d/1DOtCkTuEc31tWjJ0-QGnlG6erW*********k_HgVF/view?usp=drivesdkנחסם בגוגל...

אוף!!! -
@גיימר-צעיר כתב בבקשה | טרוקאלר פרו - יש?:
@יום-חדש-מתחיל ההיתי מצביע לך פשוט אין לי מספיק מוניטין
תכל'ס - תוכל להעלות שוב, באופן שלא יחסם?
@י-פל סתם ככה אפשר לדעת מה היא עושה?
-
@י-פל סתם ככה אפשר לדעת מה היא עושה?
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשה | טרוקאלר פרו - יש?:
@י-פל סתם ככה אפשר לדעת מה היא עושה?
לדעת מי זה שהתקשר אליך... מי זה פון, אבל יותר קל ונוח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
