שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@יאנג-בוי כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
מתי יהיה גיבוי נתונים?
יודעים מתי זה ה'בקרוב'?התשובה שהם החזירו לי

-
@אליהו-ה-0
אז למה הם כתבו 'בקרוב'



סתם עובדים על אנשים...@יאנג-בוי כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@אליהו-ה-0
אז למה הם כתבו 'בקרוב'



סתם עובדים על אנשים...כדי שיהיה להם 'מחייב'...

-
אני לא מצליח לחבר את הפלאפון למחשב אלא כל פעם הוא מתחבר לשנייה ומייד מתנתק וממילא ההתקנה נתקעת, מה אפשר לעשות? אני מציין שמדובר בפלאפון Q3 של קיוליקס ואשמח לעזרה ממישהו שהתנסה בעדכון גירסה עבורו. תודה רבה.

-
@שלמה-מרלר ניסיתי ובוודאות זה כבל שמעביר נתונים.
-
@שלמה-מרלר ניסיתי ובוודאות זה כבל שמעביר נתונים.
-
אני לא מצליח לחבר את הפלאפון למחשב אלא כל פעם הוא מתחבר לשנייה ומייד מתנתק וממילא ההתקנה נתקעת, מה אפשר לעשות? אני מציין שמדובר בפלאפון Q3 של קיוליקס ואשמח לעזרה ממישהו שהתנסה בעדכון גירסה עבורו. תודה רבה.

@ARISH מקש צריבה 0
מסודר לפי א-ב
אייטופ מקש חץ ימינה
גואיש מקש 3
נוקיה המקש שמעל הירוק
נורמנדה מקש החיוג
סלים 9 מקש כוכבית
פרו 1 המקש שמעל הירוק
פרו 10 המקש שמעל הירוק
פרו 30 המקש שמעל הירוק
פורגי 5 המקש הירוק
פורגי 1 מקש כוכבית
פורגי 10 המקש שמעל הירוק
פורגי הישן מקש סולמית
ציקלון מקש כוכבית
קי 35 מקש סולמית
קי 36 מקש סולמית
קיו 3 מעל הירוק
קיו 3 דור 4 מקש 0
קיו 7 מקש 1
מקש 1 D20
מקש כוכבית mtk+
מקש 1 4*4
מעל הירוק G20
מקש 0 S10
מקש 3 ikosher
-
@ARISH מקש צריבה 0
מסודר לפי א-ב
אייטופ מקש חץ ימינה
גואיש מקש 3
נוקיה המקש שמעל הירוק
נורמנדה מקש החיוג
סלים 9 מקש כוכבית
פרו 1 המקש שמעל הירוק
פרו 10 המקש שמעל הירוק
פרו 30 המקש שמעל הירוק
פורגי 5 המקש הירוק
פורגי 1 מקש כוכבית
פורגי 10 המקש שמעל הירוק
פורגי הישן מקש סולמית
ציקלון מקש כוכבית
קי 35 מקש סולמית
קי 36 מקש סולמית
קיו 3 מעל הירוק
קיו 3 דור 4 מקש 0
קיו 7 מקש 1
מקש 1 D20
מקש כוכבית mtk+
מקש 1 4*4
מעל הירוק G20
מקש 0 S10
מקש 3 ikosher
@מומחה-טופ תודה רבה הצלחתי לעדכן ולתועלת הציבור אכתוב כאן הסבר מפורט יותר על הצריבה :
יש להוציא את הבטרייה מהטלפון לכמה שניות להכניסה שוב וללחוץ על כפתור הצריבה למשך 10 שניות, לחבר למחשב תוך כדי לחיצה על כפתור הצריבה, ומייד כשהתוכנה מראה שקלטה את הטלפון יש לשחרר את הלחיצה על כפתור הצריבה, ומשם ואילך הצריבה אמורה להתקדם לבד באופן אוטומטי.
בהצלחה לכולם
. -
@מומחה-טופ תודה רבה הצלחתי לעדכן ולתועלת הציבור אכתוב כאן הסבר מפורט יותר על הצריבה :
יש להוציא את הבטרייה מהטלפון לכמה שניות להכניסה שוב וללחוץ על כפתור הצריבה למשך 10 שניות, לחבר למחשב תוך כדי לחיצה על כפתור הצריבה, ומייד כשהתוכנה מראה שקלטה את הטלפון יש לשחרר את הלחיצה על כפתור הצריבה, ומשם ואילך הצריבה אמורה להתקדם לבד באופן אוטומטי.
בהצלחה לכולם
.@ARISH כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מומחה-טופ תודה רבה הצלחתי לעדכן ולתועלת הציבור אכתוב כאן הסבר מפורט יותר על הצריבה :
יש להוציא את הבטרייה מהטלפון לכמה שניות להכניסה שוב וללחוץ על כפתור הצריבה למשך 10 שניות, לחבר למחשב תוך כדי לחיצה על כפתור הצריבה, ומייד כשהתוכנה מראה שקלטה את הטלפון יש לשחרר את הלחיצה על כפתור הצריבה, ומשם ואילך הצריבה אמורה להתקדם לבד באופן אוטומטי.
בהצלחה לכולם
.תודה רבה!!
עזר לי מאוד
אחרי כ30 נסיונות
-
אגב,
בגרסה החדשה באם דוחים שיחה שנכנסת זה מסומן כשיחה שנדחתה ולא כשיחה נכנסת
לא כזה רלוונטי אבל מעניין...@י-ע כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
בגרסה החדשה באם דוחים שיחה שנכנסת זה מסומן כשיחה שנדחתה ולא כשיחה נכנסת
דווקא חיכיתי לזה...
-
אגב,
בגרסה החדשה באם דוחים שיחה שנכנסת זה מסומן כשיחה שנדחתה ולא כשיחה נכנסת
לא כזה רלוונטי אבל מעניין...@י-ע כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
בגרסה החדשה באם דוחים שיחה שנכנסת זה מסומן כשיחה שנדחתה ולא כשיחה נכנסת
באיזה פלאפון?
כי ב-4X4 זה נשאר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות