בעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה
-
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין נפל, נרטב, משהו אחר?
לא, זה נראה משהו בתוכנה לא בחומרא, כי כשזה דלוק הכל עובד.
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין נפל, נרטב, משהו אחר?
לא, זה נראה משהו בתוכנה לא בחומרא, כי כשזה דלוק הכל עובד.
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
שהמכשיר כל הזמן נדלק ונכבה ואי אפשר לעשות כלום
???
זה לפעמים כן עובד? -
יש לי נגן באס קול לכתחילה, שהמכשיר כל הזמן נדלק ונכבה ואי אפשר לעשות כלום, לפעמים זה לא נדלק כלל ואז לוחצים עם קיסם בחור שיש שם וזה שוב חוזר למתכונת נדלק ונכבה כל הזמן, מי שיודע על הבעיה ויכול לעזור לתת מידע איך לפתור את הבעיה יבוא שכרו כפול מן השמים.
-
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין נפל, נרטב, משהו אחר?
לא, זה נראה משהו בתוכנה לא בחומרא, כי כשזה דלוק הכל עובד.
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
שהמכשיר כל הזמן נדלק ונכבה ואי אפשר לעשות כלום
???
זה לפעמים כן עובד?@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין נפל, נרטב, משהו אחר?
לא, זה נראה משהו בתוכנה לא בחומרא, כי כשזה דלוק הכל עובד.
@מניין כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
שהמכשיר כל הזמן נדלק ונכבה ואי אפשר לעשות כלום
???
זה לפעמים כן עובד?זה עובד כמה שניות ואז כל הלחצנים עובדים רגיל, ואחר כמה שניות שוב כיבוי והדלקה, וחוזר חלילה
-
@מניין לי זה נרטב טיפה שעה לא עבד בכלל ופתאום הסתדר
אבל בנוגע לבעיה שלך זה לא יעזור
תחבר את זה למטען אולי תוך כדי -
@אורחל כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין לי זה נרטב טיפה שעה לא עבד בכלל ופתאום הסתדר
אבל בנוגע לבעיה שלך זה לא יעזור
תחבר את זה למטען אולי תוך כדיניסיתי למחשב למטען ושלא עוזר כלום, וגם הבטריה נראה שהיא כבר מלאה
-
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
שאת
שאתה
@מניין שפותחים את זה מופיע שיש לזה בטריה?@אורחל כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
שאת
שאתה
@מניין שפותחים את זה מופיע שיש לזה בטריה?בשניות שזה דלוק רואים שזה נטען, ורואים שזה מלא.
-
@a-y-f כתב בבעיה | נגן באס קול נדלק לכמה שניות ונכבה:
@מניין הבעיה שאת מתאר נשמע כמו בעיה בחשמל
כלומר צריך חדש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות