בירור | רוט לנגן M390 PRO
-
-
@TripleU יש לי גם בעיה בנגן הזה תוכל לעזור לי במייל ?sh0527140225@gmail.com
-
-
-
@TripleU בקישור הראשון ששלחת אני כבר ניסתי לחבר את הנגן אבל הוא היה רבע שעה בערך ועדיין התוכנה לא קלטה את הנגן זה כל הזמן היה על חיפוש
ובקישור השני מה אני אמור לעשות עם התיקיה של הזיפ -
@TripleU כתב בבירור | רוט לנגן M390 PRO:
@yose
kingoroot או supersuכמובן ששניהם לא יעבדו לך...!
מכיון שהנגן הוא אנדרואיד 8, והתוכנות האלו נתמכות רק עד אנדרואיד 5.@א-מ-ל
קודם כל, לא נכון. שניהם נתמכות עד אנדרואיד 9 כמו שאתה יכול לראות פה ועוד מקומות. וליהא ציור שאתה צודק, אז: בעצם שניהם יכולים לעבוד גם על אנדרואיד 15 - אבל כמובן שזה מן הסתם לא יעבוד מכיוון שהוא רק נתמכות עד אנדרואיד 5. אבל אנדרואיד 8 יש סיכוי...אגב, לא עניתי מניסיון... אין לי מכשיר זה. אבל שמעתי שמגיסק לא עובד... אז אני רק מציע מהלך רוט אחר. ושני מהלכים זה מאוד ידוע באנדרואיד 8.
דווקא לא כמו שאמרת, צדיק.מי עשה אותך מדריכים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות