עזרה | פיצול פנים בפוטושופ
-
הי, אני מנסה לעשות את המדריך בפוטושופ כאן: https://mitmachim.top/topic/56837/מדריך-פיצול-פנים-בפוטושופ
נתקעתי בשלב הזה:

כשאני מגדיל את השכבות המועתקות של העיגולים, אני מגדיל אותם על כל הפנים?
עד לסרגל שמעל? אשמח להסבר. תודה רבה!זה מה שיש לי עכשיו:

@אביעד ?
ממש אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. תודה רבה!

-
הי, אני מנסה לעשות את המדריך בפוטושופ כאן: https://mitmachim.top/topic/56837/מדריך-פיצול-פנים-בפוטושופ
נתקעתי בשלב הזה:

כשאני מגדיל את השכבות המועתקות של העיגולים, אני מגדיל אותם על כל הפנים?
עד לסרגל שמעל? אשמח להסבר. תודה רבה!זה מה שיש לי עכשיו:

@אביעד ?
ממש אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. תודה רבה!

-
@עומר חסום לי בנטספארק...
-
@עומר חסום לי בנטספארק...
@הגאון-מכולם
https://send.magicode.me/send-file/file/de904daf9dec3739cdd53de56beb3e8a2068f1c8/view
מקווה שתהיה תועלת אחרי כל הבלאגן
-
@הגאון-מכולם
https://send.magicode.me/send-file/file/de904daf9dec3739cdd53de56beb3e8a2068f1c8/view
מקווה שתהיה תועלת אחרי כל הבלאגן
@עומר כתב בעזרה | פיצול פנים בפוטושופ:
https://send.magicode.me/send-file/file/de904daf9dec3739cdd53de56beb3e8a2068f1c8/view
אופסס..
קובץ שהתפרסם לציבור
-
@עומר חסום לי בנטספארק...
@הגאון-מכולם כתב בעזרה | פיצול פנים בפוטושופ:
חסום לי בנטספארק...
@חטח כתב בעזרה | פיצול פנים בפוטושופ:
אופסס..
קובץ שהתפרסם לציבוראז זה יעבוד לו בנטספארק? או שזה נחסם לכולם?
-
@הגאון-מכולם כתב בעזרה | פיצול פנים בפוטושופ:
חסום לי בנטספארק...
@חטח כתב בעזרה | פיצול פנים בפוטושופ:
אופסס..
קובץ שהתפרסם לציבוראז זה יעבוד לו בנטספארק? או שזה נחסם לכולם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות