בקשת מידע | לעבור לרמי לוי מבלי לשלם על הסים
-
אני יסביר לך בקצרה
כל החברות נותנות מתנות ותמריצים למשווקים על זה שהם מניידים לקוחות אליהם
רמי לוי לא נותנת כלום
אלא היא נותנת למשווקים למכור את הסים עצמו לאנשים וככה הם יעשו את הכסף -
פשוט מאוד
אתה יורד לסניף של רמי לוי
ומבצע שמה את הניוד
אני שמעתי ממקור מוסמך שהם לא גובים כסף על הסים -
פשוט מאוד
אתה יורד לסניף של רמי לוי
ומבצע שמה את הניוד
אני שמעתי ממקור מוסמך שהם לא גובים כסף על הסים -
פשוט מאוד
אתה יורד לסניף של רמי לוי
ומבצע שמה את הניוד
אני שמעתי ממקור מוסמך שהם לא גובים כסף על הסים -
@אלי-כ-0
יש בגבעת שאול רחוב כנפי נשרים -
פשוט מאוד
אתה יורד לסניף של רמי לוי
ומבצע שמה את הניוד
אני שמעתי ממקור מוסמך שהם לא גובים כסף על הסים -
כדאי לדעת שפעם בכמה חודשים מוכרים במשנת יוסף סים של רמי לוי ב -18 ש"ח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות