עזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T
-
@משחזר-מידע
עד כמה המצב גרוע
(הדיסק גם פועל 100% ע''פ מנהל המשימות)
תודה מראש
והאם אני יכול לפתור את הבעיה ע''י פרמוט

@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
והאם אני יכול לפתור את הבעיה ע''י פרמוט
לא
אין אפשרות לפתור בעייה פיזית עם פתרון לוגי -
@משחזר-מידע
עד כמה המצב גרוע
(הדיסק גם פועל 100% ע''פ מנהל המשימות)
תודה מראש
והאם אני יכול לפתור את הבעיה ע''י פרמוט

-
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
עד כמה המצב גרוע
גרוע מאד
מעניין שעדיין בחיים
ראיתי דיסקים פחות גרועים ממנו שכבר לא יכולים אפילו להציג את דוח הSMART -
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
עד כמה המצב גרוע
גרוע מאד
מעניין שעדיין בחיים
ראיתי דיסקים פחות גרועים ממנו שכבר לא יכולים אפילו להציג את דוח הSMART@משחזר-מידע הסייר קורא נתונים אחרי בערך אחרי חצי שעה (הקריאה והכתיבה במהירות KB )
האם אני יכול להוציא את הנתונים או שצריך לקנות חלקים וכו וכו וסיפור יקר ועוד ועוד -
@משחזר-מידע הסייר קורא נתונים אחרי בערך אחרי חצי שעה (הקריאה והכתיבה במהירות KB )
האם אני יכול להוציא את הנתונים או שצריך לקנות חלקים וכו וכו וסיפור יקר ועוד ועוד@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
הסייר קורא נתונים אחרי בערך אחרי חצי שעה (הקריאה והכתיבה במהירות KB )
אם תמשיך לעבוד איתו במצב הזה יש מצב שימות לגמרי
ואז אכן תצטרך חלקים... -
-
-
@d-a1
Hex 1866 בדצימלי = 6246 G-force
רק כדי לסבר את האוזן
בן אדם שיקבל 10 g-force הוא יסיים ב... -
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
היינו מכה קטנה וחאל'ס
לא
במצב הנוכחי
רק לנסות להעתיק תחומר יש סיכוי גבוה שימות -
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
היינו מכה קטנה וחאל'ס
לא
במצב הנוכחי
רק לנסות להעתיק תחומר יש סיכוי גבוה שימות@משחזר-מידע מה כן
-
@משחזר-מידע מה כן
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
מה כן
בפעם השלישית
@משחזר-מידע כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
אם תמשיך לעבוד איתו במצב הזה יש מצב שימות לגמרי
-
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
מה כן
בפעם השלישית
@משחזר-מידע כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
אם תמשיך לעבוד איתו במצב הזה יש מצב שימות לגמרי
@משחזר-מידע מה כן בשביל להוציא- איזה אפשרויות, או שאין
-
@משחזר-מידע מה כן בשביל להוציא- איזה אפשרויות, או שאין
@d-a1 כתב בעזרה | פענוח דו''ח S.M.A.R.T:
מה כן בשביל להוציא איזה אפשרויות או שאין
קשה לענות רק מהתיאור שנתת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות