בעיה | לא עובד לי הסיים בקיוליקס Q3 דור 4 אחרי עדכון
-
תגובה: שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
עשיתי עדכון גרסה לפלאפון קיוליקס' Q3 דור ארבע ומאז שעשיתי את העדכון לחמש הפלאפון לא קולט לי כרטיס סיים אני ברמי לוי וניסיתי גם סיימים של חברות פלאפונים אחרות והם גם לא עובדים זה מראה לי שיש סיים אבל לא מביא קליטה -
תגובה: שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
עשיתי עדכון גרסה לפלאפון קיוליקס' Q3 דור ארבע ומאז שעשיתי את העדכון לחמש הפלאפון לא קולט לי כרטיס סיים אני ברמי לוי וניסיתי גם סיימים של חברות פלאפונים אחרות והם גם לא עובדים זה מראה לי שיש סיים אבל לא מביא קליטה -
@אליהו-ה-0 הסים שלך היה מחובר לדור 4 והיה רשום דור 4 על המסך?
-
@אליהו-ה-0 מה זה דור 1? תעלה תמונה מהמסך.
-
@אליהו-ה-0 תנסה לאפס הגדרות.
-
א אליהו ה 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליהו ה 0 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אליהו-ה-0 כתב בבעיה | לא עובד לי הסיים בקיוליקס Q3 דור 4 אחרי עדכון:
המייל והוא אמר לי שם שאני אתקשר אליו מחר למספר פלאפון
מה ענו לך אחרי יום
ב. איך אפשר לדעת בטלפון הנ"ל איזה גירסה קיימת על המכשיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
