אונקי לא מזוהה
-
@שלמה-ווייס אמר באונקי לא מזוהה:
@דאבל לחץ עליו קליק ימני ומחק את המחיצה לאחמ"כ בכל החלונות תלחץ אישור עד שיתפרמט לך
זה ימחק הכל
@ITAMAR25 אני עכשיו שם לב שלא קראתי נכון את הבעיה שלך אם אתה כותב ש כרטיס בסדר אז זה סיפור אחר
-
@שלמה-ווייס הוא לא נהרס פשוט רק נמחק אות הכונן אם מגדירים אותה חזרה הכל עולה רגיל
-
@ITAMAR25 אני עכשיו שם לב שלא קראתי נכון את הבעיה שלך אם אתה כותב ש כרטיס בסדר אז זה סיפור אחר
@שלמה-ווייס כדאי שתערוך את ההודעה שלך למעלה ותדגיש שזה ימחק את כל החומר כדי שלא יהיה מישהו שיעשה את זה בטעות
-
-
@שלמה-ווייס כדאי שתערוך את ההודעה שלך למעלה ותדגיש שזה ימחק את כל החומר כדי שלא יהיה מישהו שיעשה את זה בטעות
@klopkk צודק עשיתי ככל אשר ציוויתני, השקיפה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
