בעיה | נגן M390 לא נדלק
-
בהצלחה, קרה גם לחבר שלי עם מכשיר SOYES מאלי..
סתם ככה אני לא ממליץ על M390 הוא לא שורד יותר מחצי שנה
והכפתורים של ההדלקה \ ווליום בנויים בצורה גרועה ביותר והם לא שורדים
אני ממליץ על נגן M18
יש לו מעבד נורמלי, התאמת אנדרואיד סבירה, ותמיכה בOTG
GOOD LACK!! -
לא, ככה זה ב 99% מהנגנים מכיוון שהם סיניים וגם הם לא פלאפונים (תמיכת סים)
ואם אתה רואה- זה לא רשמי -
בהצלחה, קרה גם לחבר שלי עם מכשיר SOYES מאלי..
סתם ככה אני לא ממליץ על M390 הוא לא שורד יותר מחצי שנה
והכפתורים של ההדלקה \ ווליום בנויים בצורה גרועה ביותר והם לא שורדים
אני ממליץ על נגן M18
יש לו מעבד נורמלי, התאמת אנדרואיד סבירה, ותמיכה בOTG
GOOD LACK!! -
-
אני מאוד לא ממליץ על M18 קיידרואיד אפשר להסיר ממנו ורוט דופק לו את הבטריה כך שאין איך להכשיר
-
@shishko כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
ורוט דופק לו את הבטריה כך שאין איך להכשיר
מה השטיות האלה?? לי יש M18 עם רוט והכשרה מלאה והסוללה מצוינת במושג של נגנים
אין שום סיבה שזה יגמור את הסוללה, הרוט הוא בס''ה מאפשר ברמת התוכנה (אנדרואיד) יותר שליטה בקבצי המערכת -
@shishko כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
ורוט דופק לו את הבטריה כך שאין איך להכשיר
מה השטיות האלה?? לי יש M18 עם רוט והכשרה מלאה והסוללה מצוינת במושג של נגנים
אין שום סיבה שזה יגמור את הסוללה, הרוט הוא בס''ה מאפשר ברמת התוכנה (אנדרואיד) יותר שליטה בקבצי המערכת@d-a1 כתב בבעיה | נגן M390 לא נדלק:
מה השטיות האלה??
לפני שאתה מדבר ככה חפש על זה בפורום אמנם לא לכולם אבל רבים רבים מתלוננים שהרס את הבטרייה לי אישית הרס בכמה מכשירים ואני יודע לעשות את זה שהרי עשיתי את זה במכשירים אחרים בהצלחה ובלי שום בעיות!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות