מדריך | סרטונים בנוקיה 235
-
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
על התכנה המצוינת שלו
https://mitmachim.top/post/895538
ותודה ל @kasnik על התיקון -
@עם-ישראל-חיי כן אבל הסרטון קצת מעוות ומטושטש השאלה אם זה קשור להמרה
או שזה סרטון ישן@יהונתן-צדוק זה פחות חשוב כרגע, יש דילי?
-
@יהונתן-צדוק זה פחות חשוב כרגע, יש דילי?
-
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@יוסף-אלחנן כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
🤭
-
@יהונתן-צדוק תנסה את זה
https://mitmachim.top/post/895538 -
קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
על התכנה המצוינת שלו
https://mitmachim.top/post/895538
ותודה ל @kasnik על התיקון -
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
🤭
@kasnik כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
🤭
זה
-
@kasnik כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
🤭
זה
@עם-ישראל-חיי זה שימוש קל?
-
@kasnik כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zip
הופה, קרדיט?

@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@יוסף-אלחנן קרדיט ל @יוסף-אלחנן האלוף
🤭
זה
-
@עם-ישראל-חיי זה שימוש קל?
@יהונתן-צדוק כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@עם-ישראל-חיי זה שימוש קל?
ודאי
ממליץ לך מאוד, אפילו לנסות ולהשאיר חוות דעה -
@יהונתן-צדוק בטעות העלתי לך משהו לפני המרה
אני עכשיו מעלה לך משהו מומר@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
אני עכשיו מעלה לך משהו מומר
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zipאין דיליי
אבל זה קצת מעוות -
@עם-ישראל-חיי כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
אני עכשיו מעלה לך משהו מומר
שרולי ברונכר & מענדי טווערסקי - פלאם_Converted.zipאין דיליי
אבל זה קצת מעוות@kasnik זה סבבה אבל הפורמט פקטורי הרבה יותר חד
-
@kasnik זה סבבה אבל הפורמט פקטורי הרבה יותר חד
@יהונתן-צדוק כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@kasnik זה סבבה אבל הפורמט פקטורי הרבה יותר חד
@יוסף-אלחנן @עם-ישראל-חיי
מה שאני גם אמרתי -
@יהונתן-צדוק כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
@kasnik זה סבבה אבל הפורמט פקטורי הרבה יותר חד
@יוסף-אלחנן @עם-ישראל-חיי
מה שאני גם אמרתי@kasnik @יהונתן-צדוק אני מזכיר שזו תכנת בטא תוכלו לכתוב את זה בנושא של התכנה וונסה בעז"ה אח''כ להבין מה הבעיה ולפתור אותה
-
@kasnik @יהונתן-צדוק אני מזכיר שזו תכנת בטא תוכלו לכתוב את זה בנושא של התכנה וונסה בעז"ה אח''כ להבין מה הבעיה ולפתור אותה
@עם-ישראל-חיי לא כ"כ הבנתי מה כתבת שם
אבל נראה לי שאני אסתדר עם הפורמט פקטורי
זה סבבה לגמרי אחרי שסידרתי את הפריימים בשניה ל 18 -
@עם-ישראל-חיי לא כ"כ הבנתי מה כתבת שם
אבל נראה לי שאני אסתדר עם הפורמט פקטורי
זה סבבה לגמרי אחרי שסידרתי את הפריימים בשניה ל 18@יהונתן-צדוק הוו טוב שאמרת אז אתה אומר שאחרי שמסדרים את הפריימים זה בסדר?
כונתי ללא דילי? -
@יהונתן-צדוק הוו טוב שאמרת אז אתה אומר שאחרי שמסדרים את הפריימים זה בסדר?
כונתי ללא דילי?@עם-ישראל-חיי כן בנתיים בדקתי בסרטון אחד והיה בסדר
אני בעז"ה יבדוק בעוד סרטונים ואני יעדכן
תודה אחי -
@עם-ישראל-חיי כן בנתיים בדקתי בסרטון אחד והיה בסדר
אני בעז"ה יבדוק בעוד סרטונים ואני יעדכן
תודה אחי@יהונתן-צדוק ניסיתי עוד כמה סרטונים ושיניתי את הפריים בשניה ל18 ועבד מצוין
-
@יהונתן-צדוק ניסיתי עוד כמה סרטונים ושיניתי את הפריים בשניה ל18 ועבד מצוין
@יהונתן-צדוק כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
הפריים בשניה ל18
ב"ה אם אני לא טועה כתבתי את זה מפורש במדריך
-
@יהונתן-צדוק כתב במדריך | סרטונים בנוקיה 235:
הפריים בשניה ל18
ב"ה אם אני לא טועה כתבתי את זה מפורש במדריך
@עם-ישראל-חיי
צודק נותן לך את הקרדיט
רק שלי זה עשה מן דיליי של שניה בסרטון אחד
ועכשיו בדקתי בעוד סרטונים והיה טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
