שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!
-
@השטייגעניסט מעניין,
במכשיר שלי כן נמחקו אנשי קשר
כנראה אנשי קשר שלך רשומים בסים ולא במכשיר.@רמיזא צודק אעשה עריכה
-
@רמיזא צודק אעשה עריכה
@מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?
-
@מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?
@א-ל-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?
לכאו' כן
-
סיכום מה שעברתי בזריזות:
יש לגבות את כל תוכן המכשיר
לשמור איפשהו את מס' הIMEI
הגרסה החדשה של 4*4 מומלצת, של הQ7 לא ברור.
פספסתי משהו?
שאלות שלי:
האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התלונות היו על 8].@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]
אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם
-
@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]
אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם
@דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]
אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם
א. ב"אודות": זה V8 או V9?
ב. לי יש בלוטוס ולא היו לי בעיות, אך יש לי בעיות זוועתיות עם הקליטה, [כמעט בטוח ש]מאז העדכון. -
@דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]
אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם
א. ב"אודות": זה V8 או V9?
ב. לי יש בלוטוס ולא היו לי בעיות, אך יש לי בעיות זוועתיות עם הקליטה, [כמעט בטוח ש]מאז העדכון.@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
ב"אודות": זה V8
V8 כרגע אין בעיות אם הקליטה אבל צריך לבדוק אני לא עובד עליו כל הזמן
-
@למדנ אחרי ההתקנה הפעלת מחדש?
-
@למדנ התכוונתי האם אחרי שהתקנת את התוכנה על המחשב האם הפעלת את המחשב מחדש?
-
@למדנ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?
תרשום את הIMEI מחדש (נמצא מתחת לבטריה) ותנסה שוב
-
@י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
ב"אודות": זה V8
V8 כרגע אין בעיות אם הקליטה אבל צריך לבדוק אני לא עובד עליו כל הזמן
@דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:
אבל צריך אני לא עובד עליו כל הזמן
לא הבנתי את המשפט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות