דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

שיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
1.4k פוסטים 244 כותבים 222.5k צפיות 170 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר רמיזא

    @השטייגעניסט מעניין,
    במכשיר שלי כן נמחקו אנשי קשר
    כנראה אנשי קשר שלך רשומים בסים ולא במכשיר.

    ה מנותק
    ה מנותק
    השטייגעניסט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97

    @רמיזא צודק אעשה עריכה

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה השטייגעניסט

      @רמיזא צודק אעשה עריכה

      א מנותק
      א מנותק
      א.ל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      @מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?

      kasnikK א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א א.ל 0

        @מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?

        kasnikK מנותק
        kasnikK מנותק
        kasnik
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @א-ל-0 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

        @מוגן-נטפרי זה עובד גם על QLYX Q5?

        לכאו' כן

        [My digital corner](https://beta.moticode.com(

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
          #100

          סיכום מה שעברתי בזריזות:
          יש לגבות את כל תוכן המכשיר
          לשמור איפשהו את מס' הIMEI
          הגרסה החדשה של 4*4 מומלצת, של הQ7 לא ברור.
          פספסתי משהו?
          שאלות שלי:
          האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התלונות היו על 8].

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י. פל.י י. פל.

            סיכום מה שעברתי בזריזות:
            יש לגבות את כל תוכן המכשיר
            לשמור איפשהו את מס' הIMEI
            הגרסה החדשה של 4*4 מומלצת, של הQ7 לא ברור.
            פספסתי משהו?
            שאלות שלי:
            האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התלונות היו על 8].

            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1ד מנותק
            דוד משה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

            האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]

            אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם

            י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד משה 1ד דוד משה 1

              @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

              האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]

              אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם

              י. פל.י מנותק
              י. פל.י מנותק
              י. פל.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #102

              @דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

              @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

              האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]

              אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם

              א. ב"אודות": זה V8 או V9?
              ב. לי יש בלוטוס ולא היו לי בעיות, אך יש לי בעיות זוועתיות עם הקליטה, [כמעט בטוח ש]מאז העדכון.

              גאה להיות חלק:
              otzaria.org

              דוד משה 1ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י. פל.י י. פל.

                @דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                האם הגרסה החדשה של Q7 היא 9, או 8? התולנות היו על 8]

                אני כרגע על הגרסה החדשה ולא רואה בעיות אבל אין לי בלוטוס יש עוד בעיות שדיברו עליהם

                א. ב"אודות": זה V8 או V9?
                ב. לי יש בלוטוס ולא היו לי בעיות, אך יש לי בעיות זוועתיות עם הקליטה, [כמעט בטוח ש]מאז העדכון.

                דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד משה 1
                #103

                @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                ב"אודות": זה V8

                V8 כרגע אין בעיות אם הקליטה אבל צריך לבדוק אני לא עובד עליו כל הזמן

                י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ל מנותק
                  ל מנותק
                  למדנ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104

                  מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?

                  מים אחרוניםמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ל למדנ

                    מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?

                    מים אחרוניםמ מחובר
                    מים אחרוניםמ מחובר
                    מים אחרונים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #105

                    @למדנ אחרי ההתקנה הפעלת מחדש?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל מנותק
                      ל מנותק
                      למדנ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #106

                      כן. אבל לא סיים להתקין, אחרי 36 אחוז כותב תקלה

                      מים אחרוניםמ דוד משה 1ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ל למדנ

                        כן. אבל לא סיים להתקין, אחרי 36 אחוז כותב תקלה

                        מים אחרוניםמ מחובר
                        מים אחרוניםמ מחובר
                        מים אחרונים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        @למדנ התכוונתי האם אחרי שהתקנת את התוכנה על המחשב האם הפעלת את המחשב מחדש?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל למדנ

                          כן. אבל לא סיים להתקין, אחרי 36 אחוז כותב תקלה

                          דוד משה 1ד מנותק
                          דוד משה 1ד מנותק
                          דוד משה 1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          @למדנ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                          כן. אבל לא סיים להתקין, אחרי 36 אחוז כותב תקלה

                          תנסה עוד פעם אם לא תפנה לתמיכה הIMIE רשום במדבקה על הטלפון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ל מנותק
                            ל מנותק
                            למדנ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109

                            כן. בטח

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ל מנותק
                              ל מנותק
                              למדנ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110

                              פניתי לתמיכה, אמרו לי לנסות להפעיל במצב מנהל וגם לא הלך, פניתי שוב ואין תגובה כבר כחצי שעה

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א איך

                                @simon איזה סוג בלוטוס יש לך? (עד עכשיו דברו פה רק על בעיות לשל חברת ג'ברה, יש לך כזה?)

                                S מנותק
                                S מנותק
                                simon
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                @איך כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                @simon איזה סוג בלוטוס יש לך? (עד עכשיו דברו פה רק על בעיות לשל חברת ג'ברה, יש לך כזה?)

                                אוזניות tws של fineblue דגם M5

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ל למדנ

                                  מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  yj05485
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי yj05485
                                  #112

                                  @למדנ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                  מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?

                                  תרשום את הIMEI מחדש (נמצא מתחת לבטריה) ותנסה שוב

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y yj05485

                                    @למדנ כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                    מתחיל להתקין לי וכשמגיע ל 36 אחוז נתקע וכעת לא עובד הפלא'. מה עושים?

                                    תרשום את הIMEI מחדש (נמצא מתחת לבטריה) ותנסה שוב

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    למדנ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #113

                                    @yj05485 ניסיתי בערך כמספר הנרות בחנוכה כפול מספר הימים כפול הגיל שלי...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • דוד משה 1ד דוד משה 1

                                      @י-פל כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                      ב"אודות": זה V8

                                      V8 כרגע אין בעיות אם הקליטה אבל צריך לבדוק אני לא עובד עליו כל הזמן

                                      י. פל.י מנותק
                                      י. פל.י מנותק
                                      י. פל.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @דוד-משה-1 כתב בשיתוף | תוכנה פורצת דרך לעדכוני טלפונים כשרים מבית אסקולס!!:

                                      אבל צריך אני לא עובד עליו כל הזמן

                                      לא הבנתי את המשפט.

                                      גאה להיות חלק:
                                      otzaria.org

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ל מנותק
                                        ל מנותק
                                        למדנ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #115

                                        אגב עכשיו כבר אין גירסאות זמינות. כנראה מתלונות דומות..

                                        Y ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל למדנ

                                          אגב עכשיו כבר אין גירסאות זמינות. כנראה מתלונות דומות..

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          yj05485
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #116

                                          @למדנ
                                          שלחתי לטכנאי שלהם ריכוז של כל התקלות שהצטברו כאן,
                                          לא קיבלתי תגובה ממנו,
                                          אך במהלך היום היה נשמע שעדיין עובדים על זה.

                                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר