מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225
-
@u88 זה ממש אותה גרסה (השינויים שיש ב235 מ215 2020 קיימים גם ב105 כגון שהשיחות אחרונות מחולקות לעמודות וכו') תבדוק לי באודות איזה TA זה.
-
@שלוםפ זה לא נראהה ממש אותו דבר
גם המסך שלו פיצי כך שא"א להסתדר עם הגירסה שלו אחרי שהתרגלתי לנוקיה 215 -
@u88 זה ממש אותה גרסה (השינויים שיש ב235 מ215 2020 קיימים גם ב105 כגון שהשיחות אחרונות מחולקות לעמודות וכו') תבדוק לי באודות איזה TA זה.
-
@שלוםפ מכשיר שונה, גרסה שונה, FDL שונה, לא יהיה בחינם כל עוד שלא יהיה מישהו שמוכן להשקיע 60 שעות בחינם.
ניתן אצלי בתשלום -
@10110000 כך חשבתי, אבל העליתי אפשרות....
@10110000 כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
ניתן אצלי
כרגיל........

-
@10110000 שאלתי אם יש אפשרות לעשות שהוא עם חלק מהדברים (כמו לוח שנה עיברי תזכורות) ולהשקיע על זה כסף לא שייך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות