מדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225
-
@מוישל-ה רשימת תפריט.txt
מתאים לגירסאות 12 ו13 ב17 זה קצת שונה -
@מוישל-ה רשימת תפריט.txt
מתאים לגירסאות 12 ו13 ב17 זה קצת שונה@רוצה-לדעת-3 תודה רבה!!!
לגרסה 17 מה שונה? -
אני עשיתי את הדבר הבא

שיניתי ב exel כמה דברים ואז עשיתי import string לקובץ ששמרתי והכנסתי לאיפה שצריך וכו וארזתי את הגרסה והתקנתי וזה עושה באגים שהטלפון נדלק לשניה ונכבה מישהו יודע איך אני יכול להכניס את ה exel בלי שזה יעשה לי באגים? -
@תמיד-עוזר ערכת את גרסה 17 ל225 שמובאת באינדקס שמישהו 12 העלה? כי כבר דיווחו על בעיות כאלה בתרגום לא יודע מה הפיתרון.
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר ערכת את גרסה 17 ל225 שמובאת באינדקס שמישהו 12 העלה? כי כבר דיווחו על בעיות כאלה בתרגום לא יודע מה הפיתרון.
ערכתי את הגרסה של 215 של r0l0gin גרסה 17
-
@שלוםפ כתב במדריך | איך עורכים גרסה לנוקיה 215/225:
@תמיד-עוזר ערכת את גרסה 17 ל225 שמובאת באינדקס שמישהו 12 העלה? כי כבר דיווחו על בעיות כאלה בתרגום לא יודע מה הפיתרון.
ערכתי את הגרסה של 215 של r0l0gin גרסה 17
-
@u88 זה ממש אותה גרסה (השינויים שיש ב235 מ215 2020 קיימים גם ב105 כגון שהשיחות אחרונות מחולקות לעמודות וכו') תבדוק לי באודות איזה TA זה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות