בירור | בירור - שינוי IMEI לנוקיה 225
-
בהמשך למדריך הנפלא שינוי IMEI לנוקיה 225, רציתי לברר:
יש לי טלפון כזה שנשבר הפלסטיק שמחזיק את הסים, ואחרי כמה טיפולים שלי הסים כבר לא נקלט ב SIM2.
האם יש אפשרות לסדר שאוכל לחבר ב SIM 1?
@איש-הישראלי -
בהמשך למדריך הנפלא שינוי IMEI לנוקיה 225, רציתי לברר:
יש לי טלפון כזה שנשבר הפלסטיק שמחזיק את הסים, ואחרי כמה טיפולים שלי הסים כבר לא נקלט ב SIM2.
האם יש אפשרות לסדר שאוכל לחבר ב SIM 1?
@איש-הישראלי@רפאל-0 יש תוכנות אחרות שעושות את זה וכמדומה שגם זאת בלא פרוצה אבל בזאת א"א.. עיין כאן https://mitmachim.top/post/793202
-
@רפאל-0 יש תוכנות אחרות שעושות את זה וכמדומה שגם זאת בלא פרוצה אבל בזאת א"א.. עיין כאן https://mitmachim.top/post/793202
@איש-הישראלי כתב בבירור | בירור - שינוי IMEI לנוקיה 225:
יש תוכנות אחרות שעושות את זה
אתה מכיר אחת כזאת?
-
@איש-הישראלי כתב בבירור | בירור - שינוי IMEI לנוקיה 225:
יש תוכנות אחרות שעושות את זה
אתה מכיר אחת כזאת?
@רפאל-0 בחינם-לא..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות