בעיה | ביטול מסגרת במייל
-
כל פעם שאני פותח מייל או לוחץ על אשפה או העברה נהיית מסגרת מסביב להוראה שלי לכמה שניות ואח"כ זה מפסיק. אני לא מצליח להבין למה זה ואיך מבטלים את זה. בתודה מראש
@מנחם-מאיר תוכל לצרף תיעוד?
-
@מנחם-מאיר תוכל לצרף תיעוד?
-
@a-y-f אינני יודע להסריט מסך והיות ואחרי שתי שניות המסגרת נעלמת אין לי אפשרות לתעד את זה.
@מנחם-מאיר אפשר צילום מסך
-
@מנחם-מאיר אפשר צילום מסך
-
@מנחם-מאיר זה דווקא בגמייל?
-
@a-y-f אינני יודע להסריט מסך והיות ואחרי שתי שניות המסגרת נעלמת אין לי אפשרות לתעד את זה.
@מנחם-מאיר כתב בבעיה | ביטול מסגרת במייל:
@a-y-f אינני יודע להסריט מסך והיות ואחרי שתי שניות המסגרת נעלמת אין לי אפשרות לתעד את זה.
יש את התוכנה הזאת להסרטת מסך bandicam זה חינמי יש גם בפורום נייד
-
@מנחם-מאיר תוכל לבצע הקלטה עם מקליט השלבים שיש בוינדוס, רק תזה ר לא לחשוף פרטים אישיים
-
@מנחם-מאיר תוכל לבצע הקלטה עם מקליט השלבים שיש בוינדוס, רק תזה ר לא לחשוף פרטים אישיים
-
-
כל פעם שאני פותח מייל או לוחץ על אשפה או העברה נהיית מסגרת מסביב להוראה שלי לכמה שניות ואח"כ זה מפסיק. אני לא מצליח להבין למה זה ואיך מבטלים את זה. בתודה מראש
@מנחם-מאיר אפשר להסריט עם כלי החיתוך המובנה בווינדוס
-
@מנחם-מאיר אפשר להסריט עם כלי החיתוך המובנה בווינדוס
-
-
זה לא מסריט אלא יוצר ריבוע ומסריט שלש שניות בלבד. ורק מה שבתוך הריבוע אבל אתה לא יכול לעבור למסך אחר כדי להראות מה קורה.
@מנחם-מאיר זה יכול להיות בגלל כמה דברים:
תוספים, נסה לכבות תוספים ולבדוק האם הבעיה ממשיכה.
יש כאלה שיש להם הגדרות ויזאליות שמשפיעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות