בירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?
-
אני התקנתי לפני כשבועיים ועובד לי פיקס
אין לי מושג איזה באגים היו\קיימים עכשיו אני מאוד מרוצה
(נ.ב. אין לי מושג מאיזה גירסה זה אבל אני מאוד מרוצה מהקטע שבויפי יש כפתור ריענון רשתות) -
התקנתי גם אני את גירסת 24H2 ועבד לי מעולה ללא שום תקלה!
-
@kasnik כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אביעד יש מצב לדגם מחשב?
מה הכונה יש מצב לדגם מחשב?
-
@kasnik כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אביעד יש מצב לדגם מחשב?
מה הכונה יש מצב לדגם מחשב?
-
@אליה-אליהו תלחץ על ווינדוס -תכתוב מידע- תעשה צילום מסך
ותשלח@kasnik כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אליה-אליהו תלחץ על ווינדוס -תכתוב מידע- תעשה צילום מסך
ותשלחככך?

-
@kasnik כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אליה-אליהו תלחץ על ווינדוס -תכתוב מידע- תעשה צילום מסך
ותשלחככך?

@אליה-אליהו ראית מה הוא כתב?
מידע, לא הגדרות.. -
@אליה-אליהו ראית מה הוא כתב?
מידע, לא הגדרות.. -
@אליה-אליהו ראית מה הוא כתב?
מידע, לא הגדרות..@יוסף-אלחנן כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אליה-אליהו ראית מה הוא כתב?
מידע, לא הגדרות..הה ליכתוב מידע הבנתי

-
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אליה-אליהו ראית מה הוא כתב?
מידע, לא הגדרות..הה ליכתוב מידע הבנתי

-
@אליה-אליהו ותכנס לזה
-
@kasnik כתב בבירור | עדכון - Windws 24H2 שווה התקנה?:
@אביעד יש מצב לדגם מחשב?
אממ אני לא ליד המחשב שלי אבל זה המחשב שלי
לא מדוייק הדגם שלי עם 500 ניטס ועם קצב ריענון מסך של 240 הרץ שזה אומר הדגם הזה רק בלי מערכת הפעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

