בעיה | עזרה דחוף! נתקעתי בלי טלפון!
-
שלום וברכה!
קניתי טלפון נוקיה 215, וניסיתי לשנות לו את מספר הIMEI לכשר, על פי המדריך הנ"ל של @איש-הישראלי
הורדתי את התוכנה והדרייברים, התקנתי את הדרייברים, ואת התוכנה הראשונה- vcredist_2010_x86.10.0.40219.exeאבל שאני מנסה להפעיל את התוכנה השניה -Nokia_Tool_Loader_se.exe, היא פשוט לא נפתחת, ניסיתי כמנהל, בדקתי בכמה מחשבים, והשבתתי את האנטי וירוס
אשמח לעזרה בדחיפות ממש, נתקעתי בלי טלפון!
תודה רבה לכל העונים,
אולי אתם יכולים לעזור:
@מישהו12
@שלוםפ
@איש-הישראלי -
שלום וברכה!
קניתי טלפון נוקיה 215, וניסיתי לשנות לו את מספר הIMEI לכשר, על פי המדריך הנ"ל של @איש-הישראלי
הורדתי את התוכנה והדרייברים, התקנתי את הדרייברים, ואת התוכנה הראשונה- vcredist_2010_x86.10.0.40219.exeאבל שאני מנסה להפעיל את התוכנה השניה -Nokia_Tool_Loader_se.exe, היא פשוט לא נפתחת, ניסיתי כמנהל, בדקתי בכמה מחשבים, והשבתתי את האנטי וירוס
אשמח לעזרה בדחיפות ממש, נתקעתי בלי טלפון!
תודה רבה לכל העונים,
אולי אתם יכולים לעזור:
@מישהו12
@שלוםפ
@איש-הישראלי -
@מוגן-נטפרי קרתה לי פעם הבעיה הזו תנסה למחוק את התוכנה וכל הדברים הנילוים אליה ולהוריד מחדש ולפתוח. זה מה שפתר אצלי את הבעיה.
-
@שלוםפ
@איש-הישראלי
עשיתי את כל השלבים וכשלחצתי על SERVICE וחיברתי את הטלפון זה כותב לי מצד שמאל למטה ... waiting for phone ולמטה הירוק זז כל הזמן@חובב הוא מנסה לאתר את הטלפון,
פשוט תשחק איתו- תכניס תוציא תכבה תדליק, תכניס אולי בלי סוללה, עד שהתוכנה תקלוט אותו....
ותבדוק שאתה משתמש עם כבל תקין להעברת נתונים -
@שלוםפ
@איש-הישראלי
עשיתי את כל השלבים וכשלחצתי על SERVICE וחיברתי את הטלפון זה כותב לי מצד שמאל למטה ... waiting for phone ולמטה הירוק זז כל הזמן -
@חובב כשיש דרייברים טובים מותקנים, לא אמור לעשות את הבעיה
וכמו שכתבו לך להשתמש עם כבל להעברת נתונים
https://mitmachim.top/post/898030
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות