בקשת מידע | המרת סרטונים לנוקיה 105 דור 4 החדש
-
אם יש מישהו שיודע אם זה אפשרי או משהו כזה אשמח שישתף


-
אם יש מישהו שיודע אם זה אפשרי או משהו כזה אשמח שישתף


@הגאון-מכולם תברר מה הגודל של המסך ואז בפורמט פקטורי.
-
@הגאון-מכולם תברר מה הגודל של המסך ואז בפורמט פקטורי.
@a-y-f

איך להמיר? -
@a-y-f

איך להמיר?@הגאון-מכולם באיזה פורמטים הוא תומך?
-
@a-y-f

איך להמיר? -
@a-y-f מחילה, אתה יכול בבקשה להסביר מה רואים בתמונה?
-
@a-y-f מחילה, אתה יכול בבקשה להסביר מה רואים בתמונה?
@הגאון-מכולם התמונה מראה הגדרות יעד בפורמט פקטורי להמרת וידאו ל MP4 ששם אפשר לשחק עם הגדרות היעד להתאים את זה למכשירים וגדלים שונים
-
@הגאון-מכולם התמונה מראה הגדרות יעד בפורמט פקטורי להמרת וידאו ל MP4 ששם אפשר לשחק עם הגדרות היעד להתאים את זה למכשירים וגדלים שונים
@a-y-f לא הבנתי, איך אני תכל'ס עושה את זה? כבודו יודע?
-
@הגאון-מכולם התמונה מראה הגדרות יעד בפורמט פקטורי להמרת וידאו ל MP4 ששם אפשר לשחק עם הגדרות היעד להתאים את זה למכשירים וגדלים שונים
@a-y-f זה נראה כאילו לא מוגדר איך לפתוח את התמונות או משהו כזה... (גם webm הוא לא יודע, ככה זה נראה)

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
